Boritómustra - Uj borítót kapott az Opposition

Halihó!
Tudjátok, hogy nem vagyok valami nagy könyvboritómániás. Persze, nálam is vannak esetek, amikor kifejezetten a boritóba szeretek bele, de ha a történet nem fog meg, akkor csak külcsín miatt nem is olvasom el.
Ebben a rovatban boritókat mutatok Nektek, amik valamiért megfogtak.



Nos, mint szembejött velem, Amerikában új borítót kapott Jennifer L. Armentrout Opposition /mondván, így jobban illik az eddigi kötetekhez/ és Shadows /bár ebben az esetben csak a háttér változott valamennyit/ cimű regénye is.
Gondoltam megmutatom, elég sok Daemon/Luxen-fanról tudok :)
Szerintem klasszul néz ki.



Azért keresgéltem még borítót, a magyar és az amerikai változat mellett találtam német, spanyol és olasz boritót is.



Nektek melyik tetszik kifejezetten? Esetleg egy olyan boritoja a kötetnek, amit nem említettem?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.