#Hikari és Ashley TAGel: Mennyire ismeritek egymást?// BOLDOG BLOG születésnapot!!

Sziasztok!
Eljött ez a nap is, amire büszkék lehetünk, ugyanis ma kettő éves a blog!
Emlékszem mikor elindult, egyedül Hikari kűzdött meg a mindennapi nehézségekkel ebben a témában, aztán kérte csak a segítésgem design és egyéb ügyekben. Nagyon örültem, ugyanis az akkori blogomon is elég sokan megfordultak, ráadásul hasznosnak is éreztem magam valamilyen formán, hogy segíthetek.
Aztán szép fokozatosan átkerültem ide.
A designokat amiket láttok saját magam rakom össze és alakítom ilyenre, a posztjaimat úgy látom szeretitek.
Ezt pedig ezúton is szeretném megköszönni nektek, akik olvastok és reagáltok egy-egy bejegyzésem alá. Nagyon, nagyon hálás vagyok, hogy részese lehetek ennek.
Másodsorban nem felejtem ki Hikarit sem, aki nélkül egyáltalán nem indult volna be ez az egész.
Remélem, hogy továbbra is ilyen családias és "második otthon" szerű formációban szerepelhetünk a közösségben.
Köszi mindenkinek 💗💗



Hogyan hol és mikor ismerkedtetek meg?
Ashley: Háh, lassan négy éve. A Minden Ami Anime és Manga c. facebook oldalon szegődtem adminnak, mivel új voltam nem ismertem senkit, csak a főfőadmint, akivel a mai napig is nagyon nagyon jó a kapcsolatom és imádom. (ha olvasod, csak magadra ismersz.). Beteg voltam már jó huzamos ideje, amikor is bejelölt ez a drága csillag és küldött nekem egy gyógyító fotót, hogy jobban legyek. Attól a naptól elkezdve állandóan beszélünk.
Hikari:Ugyan azt a Facebook oldalt szerkesztettük. Én meg nagy bátran bejelöltem, hátha hajlandó szóba állni velem.
Mi a kedvenc közös emléketek? 
Ashley: A legelső találkozáskor, elmenekült volna tőlem. Pc a számba, magassarkú, tutira félt. Nekem a legkedvesebb emlékem az első karácsonyunk.
Hikari: Abból van egy pár. Bár az első személyes találka, meg a közös karácsony magas pontszámmal nyert azt hiszem.
Jellemezd a másikat egyetlen szóval.
Ashley: idegesítő. irritáló. Na jó nem, HAL. - ő pontosan tudja, hogy miért.-
Hikari:Hm...kitartógyönyörűkreatíválmodozókonyhatündér.
Egybe irtam. Egy szó :D
Mi a másik legnagyobb álma / álom állása?
Ashley: Legutóbbi nyavalygása arról szólt, hogy mennyire szeretne riporterként dolgozni egy magazinnál.A legnagyobb álma...hát talán az, hogy bár teljes ember lehetne, aki nincs korlátozva semmilyen szempontból, semmi sem tartja őt vissza, hogy szabad lehessen.
Hikari:Bevallom ez jó kérdés...Mi az álomállásod Ash? :D legutóbbi infóm a designer, de kitudja. Író is akart mar lenni.
Vesztetek már össze?
Ashley: Hát, elég sokszor. Néha kicsit elveti a sulykot, akkor szoktam helyrerakni két mondattal.
Hikari:Jaaj hányszor is tetted rám a telefont az elmúlt évek alatt, hogy majd beszélünk ha normális leszek? Nem kétszer az tuti.
Mi az ami a másikban idegesít?
Ashley: Túlontúl hamar lesz ideges és olyankor elszáll az agya,nem tud reálisan gondolkodni se.
Hikari:Le fogja harapni a fejem: néha bosszant, hogy ennyire nem hisz önmagában.
Ha elmehetnétek együtt a világon bárhova hova mennétek és miért?
Ashley: BoraBora. Egyértelmű.Víz, nyugi, messzeség.
Hikari:. BoraBora. Vagy...mindegy, csak messze legyen.
Kedvenc közös poénotok?
Ashley: IIISTENEM. Ezt nem akarom publikálni, túlságosan lejáratnám vele, szóval kaptok egy lazábbat.
-A Dzsigoló a kicsi Jeep?
Hikari:Maradjunk annyiban, hogy igazán bátor vagyok. :D
Ha leégne a háza és a családja épségben kimenekülne, mi lenne az amit kimentene és miért?
Ashley: Egyértelműen az idióta kutyáját.
Hikari:A macskát. Vagy ha volt esze az állatnak és már lelépett, akkor az óriás plüssmedvét.
Van valami aminek a megszállottja?
Ashley: Jaj, hogyne lenne. Leginkább a könyvek.
Hikari:Értem megszállottan rajong  :D komolyra fordítva a szót, mostanában nem látok ilyet nála. Pár évvel ezelőtt az animét mondtam volna.
Ki készül el később ha mentek valahova?
Ashley: Általában tíz-tizenöt perc ameddig elkészülök. Na, ha megyünk valahová szeretem kisminkelni, ilyenkor a tizenöt percem elnyúlik egy órává. MIATTA. Egyszerűen képtelenség őt sminkelni, pedig csak jót akarok neki.
Hikari:Egyértelműen Ő. Szeretlek azért :D

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.