#Hangolódj Ashleyvel: Xmas Special



Sziasztok! 
Úgy érzem, lassan itt van mindenki arcába a karácsony, szóval hangolódni kéne, akármilyen formában is. 
Összeszedtem nektek pár ilyen témájú, animét, illetve epizódot,ami kihagyhatatlan(a filmekkel és magnákkal később jövök).



Annyi, de annyi animében lehet már látni karácsonyozást, hogy nem akarom a kezdetektől nyomatni nektek, úgyhogy a számomra legkedvesebbekkel ismerkedhettek meg.


Boku Dake ga Inai Machi- ötödik epizód

Az anime, ami olyan szinten vágott a padlóra, hogy feltápászkodni alig bírtam, talán azért is rakom ide előre, mert kedves számomra, hó és csodaszép táj meg persze a karácsony annál inkább jelen van benne.



GinTama- első évad: harminchetedik epizód

GinTama- negyedik évad: kétszázegyedik epizód
Ki ne szeretné a Gintamát komolyan?! Über nagy baromság, minden évad részei között vannak hol komolyabbak, hol pedig iszonyatosan elhumorizált epizódok, tökéletes kis karácsony előtti kikapcsolódás.



Tokyo Godfathers

Egy kedves kis OVA, rettenetesen durva mondanivalóval de mégis ott van benne az a tragikomikus szál, és persze a karácsony.

Winter Sonata
Egy koreai dráma alapján készült anime , de romantikusan karácsonyi képet ad elénk.



5 centimeters per Second

Szerintem mindenki egyetért abban, hogy ez egy csodálatos az egész, mind romantika, mind pedig karácsonyi kategóriában. Eléggé egérintő.



Tonari no Kaibutsu kun- első évad: tizedik epizód

Ha karácsony, akkor romantika, mint azt már sokszor észrevehettétek, végig szurkoltam a párosnak és imádtam minden epizódját.



Toradora- első évad: tizenkilencedik epizód

Ez az epizód valami iszonyatosan édes, és hozza azt a formát amit már megszokhattuk.



K-ON!- első évad: hetedik rész

Tipikusan jó program a karácsony előtti várakozási időre.



Yuri!! on Ice- első évad: tizedik rész

Tudom, sokan még nem láthattátok, lévén várni kell rá egy hetet. Viszont a rewiev alapján bizony, hogy karácsonyi epizód lesz. 



Nijiiro Days- első évad: tizenkilencedik rész

Számomra egy igen csak kedvelt anime, és sosem akarok lemondani arról a második évadról, amit valószínűleg nem kapok meg. Imádtam minden mozzanatát, és az első szereplőink kisebb "karácsonyi megismerkedésük" után, a tizenkilencedik rész kész megváltás volt.



Watashi ga Motete Dousunda: első évad- negyedik epizód

Sokaknak ugyan nem tűnt fel, lévén, hogy dekányi hózáport sem láttunk, de a Comiket ezidőben épp karácsony idején van megrendezés alatt. 



Ao no Exorcist- első évad: tizenkilencedik epizód

Nincs is édesebb, mint egy visszaemlékező karácsonyi epizód, aminek a végén már a jelenben vagyunk.



Kimi ni Todoke- első évad: huszonkettedik epizód

Romantikus és most már le kéne álljak az ilyen példákkal, de egyszerűen imádtam. Teljesen magában hordozza a karácsonyi várakozást.



Sword art Online-első évad: harmadik epizód

Most lehet nagyon utálni fogtok, de én nem szeretem a SAO-t. Azért került bele mégis a listámba, mert tudom sokan oda-meg vissza vagytok tőle.



Ookami Shoujo to Kuro Ouji-első évad: ötödik epizód

Amikor szezonális volt, nagyon-nagyon szerettem, főleg, mert olvastam a mangát is. Tökéletes ünnepváró epizód.



Kokoro Connect-első évad: tizenegyedik epizód
Nagyon kedveltem anno, ezt az animét, talán azért is került bele a listába.Aranyos, humoros, tipikusan iskolai élet, de mégis van benne valami különleges.





Bokura ga Ita- első évad: huszonnegyedik és huszonhatodik epizód között

Erről nem kell mit mondanom, csodás, érzelmes, romantikus és sírós.



Nisekoi-második évad: negyedik epizód




Oregairu- második évad: nyolcadik és tizedik epizód között
Ide nem szeretnék sokat ömlengeni, nagyon szerettem. 




Sakurasu no Pet na Kanojo- első évad: tizennegyedik epizód




Log Horizon- második évad: második és ötödik epizód között
Nagyon szerettem, bár a második évad fele nem tartogatott nekem annyi izgalmat, mint vártam.




Brothers Conflict- Special: második rész

Értékelést is írtam róla, szóval onnan bőséggel ki lehet bogarászni mi van benne. Tulajdonképp a vége fele kapunk egy karácsonyi képet, amit Chi a fiúk egy részével tölt. 



Uta no Prince-sama-második évad, special: Shining Star Xmas

Tudjátok mit gondolok erről az animéről, viszont amikor át lett nekem linkelve, hogy "boldog" legyen a karácsonyom, hát...tipikusan hozza az anime a formáját.


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.