Valentin projecthét - Kérdezz-felelek nyitásként.



Sziasztok!
Igazából már 7-től ezerrel, cukormázzal, apró repkedő szívecskékkel pörög a Valentin projecthét, de olyan sűrű volt az elmúlt néhány napom, hogy nem jutottam el egyetlen poszt megírásáig sem.
Igen, eléggé ég miatta a fejem, ne haragudjatok rám nagyon.
Most viszont összekaptam magamat, és nyitásként megírtam a korábbi projecteknél már megszokott kérdéssort.
Ezúttal rövidebb lett, a résztvevők, csak egyetlen dolgot kérdezhettek.
Vágjunk is bele.




ANITIGER
Melyik az a könyves pasi / csaj, akit legszívesebben kirángatnál a könyvéből, hogy vele töltsd február 14-ét?

Friss felfedezés, de határozottan nem lenne ellenemre, ha Tristan Cole-lal lehetnék.

NAGY DORKA
Melyik a kedvenc romantikus történet az, amit mindenkinek ajánlanál, hogy olvassa el Valentin-nap alkalmából? :)

Tara Sivec: Csábitások és csemegék. Rengeteget nevettem rajta ráadásul csoki és egyéb finomságokkal is tele van.

GOTHIC01
 Szerinted melyik könyves párosnál kellene békítőt játszania egy harmadik karakternek a történetükből, mert még a szerelem ünnepekor is képesek lennének egymás torkának ugrani?

Na jó, nem vérre mennének, de tuti, hogy Elyas és Emely nem bírná ki csipkelődés nélkül ezt az ünnepet sem

K_A_HIKARI:
Virágot, csokit, plüssöt vagy valami teljesen más ajándékot veszel/kapsz szívesen Valentin napra? (Akar élő, akar könyvkaraktertől)
A csoki az mindig jöhet. Hm...ha könyvet venne se vágnám neki.

ALICE BERTRAND
Én inkább azt kérdezném, hogy melyik az a könyves pár, akinek szerinted sokat jelent a Valentin-nap és kik azok akik nem is tartják?

Nehezen tudom elképzelni bármelyik kedvenc párosom, ahogy nagy rozsaszín habcsókos ködben Valentin napot tartanak. Hm...Daemon és Katy nem hiszem hogy tartja/tartaná, vagy Jonas és Sarah párosa se illik nekem az ünnephez.

SOL
Mi a legaranyosabb sztori az életedben, ami a Valentin naphoz köthető?

Nem igazán volt eddig kivel ünnepelnem, szóval ezt a kérdést passzolnám.

LEXA
 A te véleményed szerint melyik lenne az a könyves páros, személyek akik bojkotállnák ezt a napot és inkább egy anti Valentin napi partit szerveznének?

Garrett és Hannah. Szerintem tojnának a romantikára vagy a csokira, inkább zombis-horrort néznének popcornnal egész éjjel.

VIKY0222
Melyik két, különböző könyvben/sorozatban szereplő karaktert hoznád össze?

Egyetlen napra? Azt hiszem senkit.

VALETINE WIGGIN: 
A szerelmi háromszögektől általában a falra lehet mászni. Akad olyan, amelyiket ennek ellenére érdekesnek találsz, és ha igen, melyik?

Kagan-Anasztázia-Rómanosz trió. Majdnem agybajt kaptam, amikor a csaj NEM amellé a drága édes férfiú mellé került, akivel én már az elején összeboronáltam.

CSOKITORTA
Melyik a legromamnikusabb/ leggiccsesebb borító, amivel eddig találkoztál?




HONEYBEE:  
Ha valamelyik könyves karaktertől kaphatnál egy doboz bonbont Valentin napra, kitől fogadnád el?

Most, ha nem baj, nem sorolom fel az egész hárememet Atól Zig. Csak top néhány: Tristan, Keller, Travis, Alex…

PERPETUA:
Mi a kedvenc romantikus gesztusod, amit valamelyik könyvszereplő tett párja felé?


Hűűű…ide most ki kell egyetlen egyet emelnem? Annyi de annyi csodás vallomás olvastam már. Jöjjön akkor az, amit Clayton Reed mondott. Ez valamiért bennem maradt: „– Amikor te is ott vagy, Maggie, csak téged látlak. Tőled minden szebb lesz. Világosabb. Elhallgattatod a fejemben azt a bomlott, kényszeres hangot. Képes vagyok gondolkodni – basszus, lélegzem, amikor velem vagy! Amit irántad érzek, a legijesztőbb dolog, ami valaha velem történt, mégsem tudok tenni ellene semmit.”
VIRÁG:
Valentin napi túlélőkészlet?

Csoki – szigorúan 50% fölötti kakaótartalommal – könyv, és zene. Mondjuk az utóbbi kettő a mindennapjaimhoz is kell, február 14-én csak az édességadagom növelem.




Ha további bloggerek bejegyzései érdekelnek, és akartok olvasni minden mennyiségben rózsaszín ködös bejegyzéseket, az alábbi oldalakon megtehetitek:
 I Feel It Invincible
Varázstinta

Kitablar
Reader with Thousand Lives
Goodbye Agony
Hagyjatok! Olvasok!
Metaforaszennyezés
Könyvvadászok 

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.