Viszlát, Február! Helló, Március!

Sziasztok!
Mint azt már megszokhattátok, megint együtt búcsúztatjuk a Februárt, és engedve a sok újnak-és jónak: belelépünk a Márciusba. Tavasz elhozója,végre. Csodálatos érzés. 
Csodálatos tervekkel, amiket megosztunk most veletek. 




Sziasztok!
Azt hittem soha nem jön el, de végre leírhatom: március van.
A tavasz első hónapja; végre. Kérem szépen a napsütést, a madárcsicsergést, a meleget, amiről már azt hittem sose fog eljönni. Nem is emlékszem ilyen hosszú télre az elmúlt években, egy ideig jó volt, de most már rettenetesen untam.
Úgyhogy, Sándor, József, Benedek, hozzátok a meleget.
Igazából ez a hónapom nem annyira sűrű (a fakt. időpontokkal nem fárasztanám a bejegyzés olvasóit), ami biztos, hogy megyek Szépség és szörnyeteg premierre.
Nem vagyok egy mozizós, premiernapra pedig szinte soha nem adom ki a pénzt, de ez az a film, ami esetében nem érdekel: látnom kell, a lehető leghamarabb. Csak remélni merem, hogy nem rontják el

.



💮Baráth Viktória: Első tánc (ma este fogom kezdeni Pandalánnyal, és Adrykacskával közösen)
💮Zakály Viktória: Egyszeregy (AniTiger molyhoz csatlakozom majd)
💮Ferger Annamária: Néma utazás (tegnap érkezett meg utazókönyvként)
💮Jennifer L. Armentrout: Feledés 2.


🌼Kemese Fanni: A napszemű Pippa Ken
🌼On Sai: Lucy
🌼Jennifer L. Armentrout: Feledés 1-2.
🌼Kylie Scott: Futam (ez valószínűleg Ash-el lett közös)


Egyenlőre ennyi tervem fix, aztán majd alakul, az előző hónap is teljesen más lett, mint amit a hónapkezdő bejegyzésbe írtam.
Majd kiderül….
Átadom a szót Admintársnőmnek.


 

Az én márciusi hónapom, elég eltérő lesz a megszokottaktól, ugyanis nem tervezek új animébe kezdeni, hanem inkább jobban ráfekszem a filmes-sorozatos, illetve könyves értékelésekre. Mint azt majd lejjebb látni fogjátok, előkerül a magyar írókkal való interjú-tervezete is. Remélhetőleg sikerrel fogok járni ez ügyben. Lássuk, hát az én személyes (TE JESSZUS, MENNYI!) listámat.



 
Március, egy csomó jó film, a hazai mozikba, amikre alig bírok már várni. 
Most bedátumozom nektek, meg egyrészről magamnak is, hogy nehogy elfelejtsem, mert vagyok annyira hülye. 

03.02. Logan
Angol cím: Logan
Állapot:bejegyzés kész
Mikor? : premiernap

03.02.Szólít a szörny
Angol cím: A monster Calls
Állapot: foglalva
Mikor?: 03.04.

03.02. Trainspotting 2
Angol cím: T2 Trainspotting
Állapot: -
Mikor?:-

03.09. Kong: Koponya-sziget
Angol cím: Kong: Skull-island
Állapot: -
Mikor? :

03.16. Némaság
Angol cím: Silence
Állapot:-
Mikor?:-

03.23. Szépség és a Szörnyeteg
Angol cím: Beauty and the Beast
Állapot: foglalás alatt
Mikor?: premiernap

03.23. Élet
Angol cím: Life
Állapot: -
Mikor?:-
03.30. Menedék
Angol cím: The Zookeeper's wife
Állapot:-
Mikor? :

03.30. GITS- Páncélba zárt szellem
Angol cím: Ghost in the Shell
Állapot:-
Mikor? :-


 
Nem meglepő a dolog, hogy ilyent témában is akad bőséggel a listámban, meglátjuk mennyi sikerül belőle. 

Február hónapból maradtak:
J.A. Redmerski: Megölni Sarait
Angol cím: Kill Sarai
Státusz: Félkész

Mia Asher: Laza erkölcsök
Angol cím: Easy Virtue
Státusz:újraolvasás,félkész

Leiner Laura: Szent Johanna Gimi 1.
Státusz: remélem van annyi erőm és kitartásom, hogy végig olvassam. 

Várólistás drágaságok: 
Mia Asher: A legédesebb méreg
Sorozat: Laza erkölcsök 2.
Angol cím: Sweetest Venom
Megjelenés: 02.24.

Laurelin Paige: Első érintés
Sorozat: First and Last 1.
Angol cím: First Touch
Megjelenés: 03.14.

Brittainy C. Cherry: Tűzeső
Sorozat: Az vagy nekem 2.
Angol cím: The Fire Between High&Lo
Megjelenés: 03.14.


Jay Crownover: Az utcák királya
Sorozat:Welcome to the Point 2.
Angol cím: Better when He's Bold
Megjelenés: 03.17.

E.K. Blair:Visszhang
Sorozat: Fekete lótusz 2.
Angol cím: Echo
Megjelenés: 03.26.

És, amiből még jön bejegyzés: 

Tiszlavicz Marcsi megkért rá, hogy olvassam el a Duplacsavar kéziratát, mielőtt azt kiadatná és írjak róla egy blogbejegyzést (mondjuk ezt én ajánlottam fel), mindarról amit éreztem a leendő könyve olvasása közben. Ez úgy március közepére várható, bár nagyon igyekszem vele. 
Szeretném még elolvasni Rona Fire: Switch c. könyvét, mert annyi jót hallottam róla, hogy egyszerűen már kíváncsi vagyok.
Így van ez  J.M. Darhower: Sempre- Mindörökké c. könyvével is.Ó, jaj Carmine, nemsokára találkozunk. 
Lehet át fog csúszni áprilisra, de tervbe van még Renée Carlino- Sweet Thing- Te édes könyve is, és persze Eld Gabriella- Emlékek Jordan számára regénye.



Tudjátok, hogy nincs olyan hónap, hogy ne toljak elétek, valami számomra épp megnyerő, vagy imádott sorozatot, úgyhogy ez a március hónapban sem marad el. 

Szeretném mindenképp a Riverdale-t megmutatni nektek, mert egyszerűen beleszerettem.
Ezen kívül tervbe van még a dolog, hogy hosszabban írok nektek a Taboo-ról, mert hát Tom Hardy eléggé megdobogtatta piciny szívemet. 
ÉS, hogy ne legyen csak ennyire darkos, itt van még A Series of Unfortunate Events, azaz a Balszerencse áradása is. 


 
Láttátok, hogy elég termékeny voltam, február hónapra, az eltervezett három helyett, csak kettő hazai csodával sikerült interjút készíteni, többek között ez köszönhető annak is, hogy ismét lebetegedtem ( NEM IS ÉRTEM HOGYAN!?) és nem igazán volt erőm megírni, na de majd ha erőre kapok! 

Mindenképp szeretném kifaggatni rendesen az én drága barátomat, A.M. Aranthot, az Oculus (és számos más regényének mesteri) íróját. 
Továbbá még tervbe van, hogyha megszerzem a Switchet, Rona Fire-t is górcső alá hoznám, már ha ő is belemegy. 


 
Tőlem, Ashleytől várható:
13 darab könyves értékelés
9 darab filmes
3 darab sorozat
és
2 darab interjú









Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.