Asszociációs könyves játék – április



Sziasztok!
 Így az utolsó áprilisi napra hoznék egy asszociációs (de szép magyar szó) játékot, amit FairyDust moly talált ki. A blogján megtalálható a saját bejegyzése is.
A lényege röviden: minden hónapban kapunk néhány gif-et, amikhez könyveket kell párosítani, lehetőleg indoklással, nem csak odaírni valami írót meg címet.
Na, akkor álljunk neki.

 
 Első gondolatom az volt, hogy a Disney Lilo és Stich. Abba van ilyen mozgás, ha jól emlékszem. Más esküszöm nem jut az eszembe, pedig tuti, hogy nem erre akar utalni a gif.

 
Hmm..inkább filmek után szoktam így kinézni, de mondjuk annak idején Josh Malerman: Madarak a dobozban regénye után egy ideig nem nagyon fülött a fogam ahhoz, hogy éjszaka kimenjek bárhová.
De így vagyok akármelyik Stephen King regénnyel is.

 A "totálisannemérdekelakönyv" képe, amit azért mégis csak végig szoktam olvasni, mert mazohista vagyok.
Sajnos volt már ilyen olvasmányom az évben is. Lauren Blake: Kőkemény.
Annyira jól indult, de annyira átkozottul sablonos és unalmas lett, hogy csupán azért nem hagytam félbe, mert kemény száz oldal volt belőle. Aztán megfogadtam, hogyha már a könyv felén átküzdöttem magam, nem adom fel a másik felével.
De jaaj...soha többé.

 Ez egyértelműen On Sai: Apa randizhatok egy lovaggal? és Bessenyei Gábor: A feledés folyója című könyve.
Könyvespolcom ereklyéi, hiszen nem csak dedikált mindkettő (végre *-*) hanem mindkettőben ott a véleményem is.
Komolyan, ha az összes könyvem el kellene adni Isten ments!, ezt a kettőt akkor is megtartanám. Tuti, hogy még a gyerekeim is olvasni fogják, hadd legyenek büszkék anyára.

 Ide egyértelműen Pusztai Andrea: A zöld szemű kígyó című regényét mondom. Az első kötet utazókönyvként került hozzám, a másodikra pedig nagyon sokat kellett (volna) várnom.
De egy teljesen véletlenül olvasott karc miatt tudtam cserélni Pandival, így nem csak elolvashatom a trilógiájának folytatását, de még saját példányom is van belőle.
Olyan szépek.


Újból csak azt tudom mondani, hogy nagyon élveztem a játékot, és alig várom a következő fordulót :)
Ha van kedvetek töltsétek ki Ti is, csak FairyDust jelöljétek meg, mint értelmi szerzőt. Meg engem, hogy itt találtatok rá.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.