Hello July + Nyereményjáték


Sziasztok!
Igen, ezzel is sikerült elcsúsznom, így most kettő az egyben bejegyzés lesz a mai.
Remélhetőleg most már sikerül belerázódnom a júliusi hónapba, bár elégedett vagyok, ugyanis júniusra sikerült mindennel végeznem, ami tervbe volt véve. Azért ez nagy dolog!





A július már bőséggel benne van az nyárban, az ember ilyenkor megy nyaralni, esetleg a rokonokhoz pihenni pár napra. Előkerülnek a könyvespolcról elveszett könyvek, illetve előre eltervezett olvasnivalók is. A madarak jóhiszeműen csicseregnek a fán, ezzel is jelzik, hogy az aszfalt is megolvad a negyven fokos melegben. 
Lássuk hát, nagyszabású terveimet: 

Mindenképp szeretném kinyírni a recenziós polcomat, mert az előző hónapban nagyon jól sikerült mindennel végezni, ami azt is eredményezte, hogy kiégtem teljesen. Pár nap kellett, amíg visszarázódom, ezért is ez a hatalmas csúszás, remélem ezen már mindannyian átestetek és meg tudjátok érteni. 



Többé-kevésbé, jelenleg három darab könyv van most rajta, útközben, persze ez bővülhet, viszont amiknél be kell tartam az egy hónap időintervallumot, annak már most nekiállok. 
Folytatódik továbbá, az "Ashley új vizeken" időszakom is, amikor ugye teljesen a saját pikszisemből kieső műfajokat olvasok, hogy ezzel is szélesítsem a palettám. Eddig elég izgalomban volt részem, szóval erre a hónapra is igyekeztem úgy összeállítani a pakkot, hogy fergeteges legyen.


Eme könyvről azt érdemes tudni, hogy Malerman bácsi minden eddigi regényét sikerült olvasni, és mivel nem csalódtam, csak egyre inkább megszerettem, muszáj voltam lehúzni a Fumaxot ezzel a csodával. Amiért még mindig emeletnyi hálám üldözi Péter-mester kollégát.
Bolygatja a fantáziám, hogy milyen is lehet, úgyhogy ahogyan haladok fokozatosan eljutok az olvasásáig is. 


No, erről a csodáról azt kell tudni, hogy elsőként Könyvhéten találkoztam Vele. Akkor is csak futólag, mikor Hikari ex-admintársam és barátosném kezében láttam. Iszonyúan megtetszett a borító, főleg, amikor tudatosult bennem, hogy ez egy nagyon-de nagyon jó kis könyv. A fülszöveg megnyert, és mivel démonok lakta lapok, fejezetenként kis illusztrációkkal, még szép, hogy jött velem. 



Ez a könyv is egy véletlen során került hozzám,viszont nagyon megtetszett krimis, nyomozásos része a dolgoknak, amikor olvastam a fülszöveget. Úgyhogy elég kíváncsi vagyok vajon milyen is valójában ez a regény. 

No, ez elég nagy boldogság nekem. Főleg, hogy valószínűleg dedikáltan kapom, és ah.
Rég óta nézem már Máté regényét, mert démonológia és a horror van ötvözve, direkt nem olvastam más értékelését, mert azt akarom, hogy meglepjen.
De, iszonyúan várom, hogy végre a kezem között legyen! Valószínű Ő lesz az első, amit fogok olvasni. 


Nem nagy titok, hogy megjelent egy újabb menüpont az eddigiek között, "Magazin" címmel.
Igen, bizony, ezek valós dolgok, nem az elmétek játszik Veletek.
Egyszerűen úgy döntöttünk ex-admintársammal Hikarival, hogy mi is belevágunk a lecsóba, meg persze, az izgalmakba. Így jött az ötlet, hogy szeretnénk egy közös magazint.
Mindketten imádunk olvasni, én fikázni különösképp, lehet ebből baj?
Állandósult bennünk az ötlet és az elszántság is, így amit biztosan elárulhatok Nektek ezzel kapcsolatban:
- Minden hónap közepén elstartol a magazin épp adott száma. 
- Sorsolással döntjük el, mit olvasunk, ha egyezik akkor azt is sorsoljuk.
Ehhez kapcsolódóan megosztanám, hogy mik is lettek a sorsolt műfajok: 

Számomra ez elég nagy érvágás, ugyanis még nem olvastam LMBT műfajt, ez számomra is meglepő, de valahogy nem éreztem fontosnak. Na, majd most. 
Ez totál véletlen jött ki, aminek valahol mélyen örülök is, így valahogy könnyebben tudunk haladni Hikarival. 
Na, igen. Itt volt az újabb sorsolás, hogy kitől olvassunk.
Annyit elárulok, hogy Shakespeare mellett döntöttünk.

- Az értékelések mellett helyet kapnak az interjúk, és az animés ajánlók, amik az adott hónap szezonjára vonatkoznak. 
-Akad benne saját vers, és novella is. 
- Én tervezem nagyjából az egész magazint, úgyhogy kudarcot vallani nem szeretnék. Alig bírom már kivárni, vajon mit is szóltok hozzá.



Ahogy ígértem itt az a bizonyos nyereményjáték erre a csodás nyári hónapra. 
A moly.hu platformján feltettem Nektek a kérdést, hogy mennyire vagytok vevők a dologra, hát baromi sok visszajelzést kaptam, így útnak indítom a dolgot, hadd szálljon a széllel. 

A mostani feladat is elég egyszerű lesz, megint kaptok egy rafflecopter dobozkát, amiben kérdésekre kell majd válaszolni. (Érdekesség: Mimi Taylor könyvjelzője az én munkàm )
Kettő darab nyertes lesz a végén.
Csak magyarországi címre postázok!
Sok sikert mindenkinek!



a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.