Könyvtáros kedd #6

Sziasztok!
Mindig örömködöm és dicsérem a könyvtáramat, hiszen hiába „csak” megyeszékhelyen lakom, olyan sokszínű és újszerű a választék, hogy itt még szívesebben is töltöm az időmet, mint a könyvesboltban.
Gondoltátok volna?
Molyon már régóta használom a Könyvtárba járunk zónát, de gondolkodtam rajta, hogy rendszeres blogbejegyzést is kéne csinálni belőle…
Nos Anna, a Lap lap után bloggere gyorsabb volt, és létrehozta, én pedig becsatlakoztam hozzá.
Annyi különbség lesz kettőnk bejegyzése között, hogy én beszámolok itt azokról is a regényekről is, amiket kölcsön kaptam valaki magánkönyvtárából.
Szóval a mai naptól közös rovat indul: a Könyvtáros Kedd.

 Egy hétig zárva volt a könyvtár, most beszabadultam.




Collen Oakley: Nem hagylak egyedül
Az egyik molynál láttam, aki nagyon szépeket írt a kötetről, és az értékelése meghozta a kedvemet a könyvhöz. Szerencsére az én könyvtáram is beszerezte, kiváncsi vagyok milyen lesz.

Spirit Bliss: Reményfosztottak
Az irónőtől már olvastam egy regényt, az új történetének viszont ismerősöm tervezte a borítóját. A kinézett nagyon megfogott, szóval teszek még egy próbát Spirittel. Maximum kiderül, hogy nagyon nem vagyunk egymáshoz valók.

Leylah Attar: Papírhattyúk
Még áprilisban láttam a Könyvmolyképző kiadó standjánál, és a borító első látásra szerelem lett. Aztán egyre több embernél olvastam dicséretet és méltatást.
Úgyhogy úgy döntöttem, megnézem, milyen az a könyv, amit ennyien szeretnek/szerettek.

Gena Shawalter: Éjsötét vágyak
Ash mostanság GS fanatizmusban szenved, szóval most már muszáj megnézném, mit imád benne ennyire. Bár azt mondta, nem húzhatom le túlságosan. Majd kiderül, ha nem jön be, se dől össze a világ, csak nem olvasom el a többi kötetet.


Nagyon össze kéne kapjam meg könyvtári beszerzések szintjén, így tőletek kérdezek:
MELYIKET OLVASSAM LEGKÖZELEBB? :)

Eddig is gyakran jártam könyvtárba, de ezután biztos, hogy minden péntek/hétfő délután beugrok, ha csak egy-két könyvért annyiért. Aztán büszkélkedem az új zsákmányokkal.
Ti mit vettetek ki legutóbb?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.