Moly TAG

Sziasztok!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, engem kikészít ez a meleg. Oké, tudom, télen meg majd mindenki a hidegre panaszkodik, de ez akkor se normális.
Totál leszívja az embert a hőség.
Rám jött a BOOK TAG töltögethetnék, ekkor láttam meg a könyvjelzők között, hogy AniTiger már 11 hónapja (!!!) kihívott egyre.
Most irulok-pirulok, szégyellem magam, elsomfordálok a sarokba, de előtte még rettentően megkésve mutatom az én kitöltésemet.

Melyik könyvet jelölted be utoljára olvasottként?
 
Katie McGarry: Kísérj el. Szombat hajnalban fejeztem be.


Mi az aktuális olvasmányként bejelölt könyved?
 
Kresley Cole: Méreghercegnő. Kiváncsi vagyok rá, sok jót hallottam róla.
Milyen könyvet adtál hozzá utoljára a várólistádhoz?
 
Julie Orringer: Láthatatlan híd. A magyartanárom adta oda, hogy ha van kedvem, nyáron olvassam el, de még mindig nem jutottam el odáig. Össze kell kapni magam.


Milyen könyvet tervezel legközelebb elolvasni?
 
A könyvtári könyvekkel nem ártani haladni. Azt hiszem Spirit Bliss: Reményfosztottak című könyve lesz a következő, nem olvastam még magyart a hónapban

Használod a csillagozós értékelési rendszert?
 
Molyon igen, bár nálam az, hogy hány csillagot adok, nem mérvadó. De tény, hogy a maximális ötöt ki kell érdemelni, azt nem osztogatom.



 Részt veszel-e valamilyen kihíváson?
 
Rengetegen. Áltálában random veszek részt kihívásokon, de például @Wolland romantikus hónapjaira mindig nevezek, ahogy az 5 dolog, amit meg kell tenned kihívásra is.


 Használod a kívánságlistát?
 
Igen, bár sokkal visszafogottabban, mint régebben. Kívánságlistára tényleg csak a nagyonnagyonnagyon akarom könyvek kerülnek


 Milyen könyvet fogsz venni legközelebb?
 
Jó kérdés. Mivel Brittainy C. Cherry: Csendfolyó könyvét nem rég vettem, a Simone Elkeles regény pedig csak csere…
Azt hiszem Róbert Katalin új könyve az esélyes, ha kijön az évben.

 Van kedvenc idézeted? Melyik idézetet kedvencelted utoljára?
„…
mert valódi igazság nem létezik, csak az, ahogyan mások észlelik a valóságot.” (Katie McGarry: Kísérj el)



Kik a kedvenc szerzőid?
 
Van jó néhány, de akiktől bármikor bármit elolvasok az Jamie McGuire, Brittainy C. Cherry, J. L. Armentrout, Katie McGarry.
Magyarok közül Róbert Katalin, Szabó Magda, Papp Dóra, On Sai.


Csatlakoztál valamilyen zónához?
 
Most ezen agyalnom kell: Azt hiszem a Muti mit olvasol! és a Molyblogolók zónákat figyelem
De például a Bessenyei Gábor zónát én csináltam *büszke*


Min változtatnál a moly.hu oldalán?
 
Jó kérdés. Talán a szigoron. Egy borítón lehet például férfi meztelen felsőtest, de ha karcban van, akkor már rögtön felnőtt tartalom. Hogy is van ez?!


AniTiger kérdése: Mik azok a FRISSeidben, amikre azonnal rákattintasz és mit az, amit ha olyan a kedved, akkor lazán leszűrsz?
 
Az értékeléseket, és az idézeteket szoktam átböngészni, néha-néha az olvasmányokat, minden más megy a süllyesztőbe.



Te milyen kérdést tennél hozzá a taghez?
 
Mi az első dolog, amit megnézel egy másik moly adatlapján?



A kérdéssor szabadon vihető, de azért én szokásos bandát megkérném a kitöltésre:
- Ashley
- MFKata
- NagyDorka
- Pandalány
- Anna

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.