Poet Péntek

Szép estét!
Mivel nagyon szeretem a verseket, gondoltam létrehozok egy ilyen rovatot. Minden hét péntekjén este nyolc órakor közzéteszek vagy egy saját magam vagy pedig egy már befutott költő által írt verset.
Igyekszem változatos költeményeket hozni, és elkerülni a duplázást, de ennek ellenére megtörténhet, hogy véletlenül kétszer hozok egyet :)




Mint gondolom mindenkiben tudatosult, hétfőn Szenteste.
Furcsa, vagy nem, de belőlem valahogy hiányzik a karácsonyi hangulat, nincs bennem olyan várakozás, izgalom, mint az eddigi években.
Ugyanakkor ez a vers szembejött velem (azt hiszem, tavaly olvastam először), és végre-végre kezdem ismét érezni azt, amit ilyenkor szoktam.
Miközben azért elgondolkodtam: van, aki még szélesre tárja az ajtót manapság?

Böröczki Mihály: Karácsonyi nyitvatartás
Pont a végtelennel szemben,
a semmivel átellenben,
van egy kapu, rézbilincsben,
se széle, se hossza nincsen.
A halandó nem tud róla,
nincs őre, se vigyázója,
attól nyitott, attól kerek,
ki-bejár rajt a szeretet.
Minden évben tárt két szárnyon
által lódul a karácsony.
Nyikorogná szerencsétlen,
mért nem járja egész évben?
S meg se moccan. Hiszen egyszer
sarkig kitárta a Mester.

*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.