Poet péntek


Mivel nagyon szeretem a verseket, gondoltam létrehozok egy ilyen rovatot. Péntekenként közzéteszek vagy egy saját magam vagy pedig egy már befutott költő által írt verset. Igyekszem változatos költeményeket hozni, és elkerülni a duplázást, de ennek ellenére megtörténhet, hogy véletlenül kétszer hozok egyet.



Szeretek teljesen véletlenül gyönyörű és különleges versekre találni, amit aztán megmutatok nektek is. A mai verssel is ez a helyzet. Nem ismertem korábban, de annyira megfogott a hangulata, hogy úgy döntöttem itt a helye a blogon.

 

Petőfi Sándor: Fa leszek ha....


Fa leszek, ha fának vagy virága.

Ha harmat vagy: én virág leszek.

Harmat leszek, ha te napsugár vagy...

Csak, hogy lényink egyesüljenek.

 

Ha, leányka, te vagy a mennyország:

Akkor én csillaggá változom.

Ha, leányka, te vagy a pokol: (hogy

Egyesüljünk) én elkárhozom.


*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.