Borítómustra: a yókaiok mindenütt ott vannak

 


Halihó!

Tudjátok, hogy nem vagyok valami nagy könyvboritómániás. Persze, nálam is vannak esetek, amikor kifejezetten a  borítóba szeretek bele, de ha a történet nem fog meg, akkor csak külcsín miatt nem is olvasom el.

Ebben a rovatban borítókat mutatok Nektek, amik valamiért megfogtak.



Idén új Eszes Rita regény érkezik, ami az 1600-as évek végén játszódik, a főszereplői pedig egy szexi alakváltó tanuki, és egy albinizmussal élő női nindzsa, azaz kunoicsi.
A borítótervező pályázatra sok, jobbnál-jobb tervek érkeztek, de nekem már ott is megvoltak a kedvenceim. Így nagyon izgatottan vártam, hogy végül milyen borítót kap ez a különleges történet.
Nekem nagyon tetszik, igazán boldog vagyok, hogy erre  esett a kiadó választása.
Mutatom:


Nektek hogy tetszik?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.