❤️Könyvkritika Ash-el: Kylie Scott: Lick- Tatkus


Tartalom: Az ébredést Las Vegasban nem éppen így képzelte 
Evelyn Thomas úgy tervezte, hogy hatalmas bulival ünnepeli a 21. születésnapját Las Vegasban. Őrült nagy bulival. De a legvadabb álmaiban sem jutott volna eszébe, hogy másnap reggel a fürdőszoba padlóján ébred, élete legdurvább másnaposságával, mellette egy kimondhatatlanul vonzó, félmeztelen, tetovált férfi, és az ujján gyűrű, amelyben akkora gyémánt van, hogy King Kong is elismerően csettintene. Bár emlékezne rá, hogyan jutott el ide!




Most nagyon meg fogtok haragudni rám.
Utálni fogtok. Valószínűleg.
DE nem bírom ki. Muszáj leszek humorkodni rajta, sőt lehet kifikázom, pedig olvastam, hogy NAGYON sokan szeretitek. Nem is értem miért.


Szóval,kezdeném a szereplőkkel, mert ebben találok valami pozitívat. 
Evelyn egy jó fej karakter, végre nem az a sablon szénezett lelkületű hülye pi... , mint a többi. Nem az a tipikus nonstop megtalálható unalmas karakter, végre valamennyire talpraesett és vannak beszólásai, attól eltekintve, hogy imádja a különböző kötőszavakat használni, értem itt a "Francba"-t vagy a "Rohadt élet"- et. 
Tök jól áll a dolgokhoz, bár kissé bizonytalan mindenben, mert tudja mennyire képlékeny és hihetetlen az ami vele történt. 
Ilyennek kell lennie az emberlányának. Kész.Pont. 
Davidről pár szót ejtenék csak ugyanis itt van az a rész, ahol valószínű megutáltok, így nem is merek sokat írni róla. 
Szóval, hosszú haj, szőrős fej. 
Lehet csak én vagyok akkora bunkó, hogy beugrott a Teen Wolf? 
Tudjátok, teliholdra gyűl az éji vad, ez esetben. 
A karaktere meg a személyisége is szerethető egyébként, ő az a papucsabb fajta, akiért nem voltam oda, de helyén van a gyerek.
Félreértés ne essék, imádom a tetovált pasikat, főleg ha izmos, meg helyes,barna szemű, esetleg lehet zenész is. Bánom is én. A Rossz fiúkért külön ölök. 
De ez... 
Dave nem az a tipikus rossz fiú, mert oké kiállásban olyan, mint egy hajléktalan (számomra, tudom magánvélemény, tartsam meg magamnak), viszont nem tudom kit vonzz az ilyen, bizonyára van és azoktól előre is elnézést, de számomra irtó taszító volt. 
Mániákusan elhagyja az ingjét, vagy csak imádja mutogatni a felsőtestét, már nem tudom. 

Annyit fűznék még a sztorihoz, hogy egész humorosra sikeredett, könnyed kis olvasmány.
VISZONT: 
Mi ez az erotikus vonal? 
a-pontból b-be. 

b-ből c-be, onnan meg isten tudja hová?
Szóval nem azért, de semmi rendszeresség nem volt benne, tudjátok mint a normális embereknél. Oké, ezt megszokhattam a Realbe, mert ott aztán minden volt.
De ha már erotikus vonal, akkor lenne benne olyan ami hihető, nem az, hogy ezen a helyen ilyen póz, abban meg amolyan.
Nem zavart, félre ne értsétek, de...számomra egy könyvben:
pult, zuhanykabin?
Szerintem mindenkinek mondd valamit.
Nem az, hogy a szőnyegen ilyen meg olyan formációban.
Nem vagyok prűd félreértés ne essen, viszont ezzel bebizonyosodott az a teóriám, hogy a farkasemberek a szőnyegen imádják csinálni.
Oké, abbahagyom a gúnyolódást, mert jön az, hogy: "Írj jobbat. "
Azon vagyok emberek. 

Azon vagyok. 
Jöhet a pozitívum :
Tetszett a dolgok közepébe vágása az elején, bejöttek a karakterek, főleg mikor Dave levágta a haját. Naigen.
Le kéne szálljak a hosszú haj témáról. A szócsaták különösen bejöttek, néhány pikánsabb rész is a helyén volt,és....

MAL', igen. Érdemes ember arra, hogy kedveljem. 

Van humor rendesen, úgyhogy ez tényleg ilyen egyestés olvasmány, ami számomra elég is volt.
Vannak kedvenc könyveim amiket előszeretettel olvasok újra, ez nem igazán vált azzá, viszont tényleg nem rossz. Romantikusnak az, néhol elgondolkodtató aztán meghatódik az ember, utána meg nevet.
Ajánlani merem, aki szeretné olvassa el.
És hát...nem létezik két egyforma ember, ahogy vélemény sem.
Na és akkor, most értékelek.







Szóval, hol is kezdjem, úgy tűnhet, csak szar értékeléseket tudok adni, meg rohadt kritikus lélek vagyok, ami NEM IGAZ. Egyszerűen ez a könyv akárcsak a Realben;Remington Tate bűnös csábereje sem fogott meg.Ez nekem a legrosszabb higgyetek nekem. Utálok leszólni bármit is, kivéve ha az Diabolik Lovers, mert azt élvezem.




A Realben is a borító fogott meg. Tetovált, félmeztelen srác, borostával. Ki ne akarna ilyen könyvet olvasni első ránézésre üt róla, hogy rosszfiúság van a dologba.


Mint azt írtam a végszóban, egyestét, romantikus, könnyed kis könyv.
Én ebook verzióban olvastam, mert csóró vagyok most könyvekre vadászni, viszont kellemes kis pár óra alatt be lehet habzsolni.
Úgyhogy bátran merem mondani, hogy uzsgyi neki.




2 megjegyzés:

Horváth Orsi írta...

Én nem rég kezdtem csak bele, az első pár oldalt olvastam el, tovább nem nagyon jutottam. Egyszerűen nem tudott lekötni.
Viszont én is ebook-ban olvasom. Szerintem így kényelmesebb is, pláne, hogy ma délelőtt sikerült kificamítanom az hüvelykujjamat. A tabletet egy kézzel is megtudom tartani, a könyvet már nem...

Ashie írta...

Szia! ha átverekeded magad a nyomasztóbb részeken, tűrhetővé válik :)
Uu! Mihamarabbi jobbulást az ujjadnak :)
Xoxo,
Ashley

Üzemeltető: Blogger.