Emoji BOOK TAG

Szép estét!
Rám jött a TAG töltögethetnék, úgyhogy hozok egyet így estére.
Hangulatjelek és hozzá illő könyvek.



Törött szív - egy könyv, amely összetörte a szívem
B. N. Toler: Lélekvesztők. Méghozzá jó apró szilánkokra, de attól még imádtam.

Hangos sírás arc - egy könyv, amelynek vége megérintett
Ez is egy friss olvasás: Amy Harmon: Arctalan szerelem. Különleges és csodálatos

Arc örömkönnyekkel - egy könyv, ahol sírtam a nevetéstől
Hmm...Kylie Scott: Futam című könyve nagyon sok vidám pillanatot adott. Mal egyéniség, nagyon birtam.

Megdöbbent arc - egy könyv, amely megdöbbentett
Jessica Sorensen: The Coincidence of Callie & Kayden – Callie, Kayden és a véletlen. Mikor befejeztem, lapoztam volna tovább, merthogy így nem lehet vége..de nem volt tovább.

Gonoszkodó hangulatjel - kedvenc gazember
Na ez egy naaagyon jó pont. Ugyan is gőzöm aincs. Nem szimpatizálok a gonosszal.

Lakókocsi - egy könyv, amelyben a karakter utazott
Ide muszáj kettőt írnom. Egyrészt ugye Gayle Forman: Csak egy nap (Eljutnak Amsterdamba, ami a TFIOS miatt kifejezetten tetszett), másrészt J. A. Redmerski: A soha határa, ami utan nekem is kedvem támadt útra kelni.

Telihold Szimbólun - egy könyv, amelyben vannak vérfarkasok
Nagyon távol állnak tőlem az ilyen könyvek, de azt hiszem Cassandra Clare: Csontváros cimű könyvébrn van ilyen lény.

Nyitott könyv - egy könyv amit nem tudtál befejezni.
Federico Moccia: A felhők fölött 3 méterrel. Egyszerűen nem. Elrontották, csalódtam, pedig a filmet nagyon szeretem.

Karácsonyfa - tökéletes könyv karácsonyra
Mármint azért mert nagyon szeretném? Akkor Brittainy C. Cherry: Lebegés. Annyi jót hallottam róla, hogy tuti nem lehet rossz.

Esküvő - egy könyv, amiben egy szép esküvő van
Jamie McGuire: Gyönyörű esküvő. Vegas és egy Maddox fiú? Perfect.




A TAG szabadon vihető, forrásmegjelöléssel.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.