Hello Január! Mit tartogatsz?

Helló Január! Helló Olvasóim!

Először boldog új évet kívánok, mindegy, hogy csak ide tévedtél vagy rendszeresen olvasod a blogunkat.
Hogy telt a Szilveszter? Sikerült megvárni az új évet?



Én ugye Ashley-vel szilvesztereztem, (most attól tekintsünk el, hogy hajnal 3ig dorbézoltunk) úgyhogy határozottan boldogan köszöntem el az óévtől.
Ami még biztos tervem így januárra, az Egy kutya négy élete film megnézése. Ritkán adok ki pénzt mozira, de ezt egyszerűen muszáj látnom.

Olvasás szinten szerintem a karácsonyra kapott regènyeket végzem ki, vagyis:
♡ On Sai: Esővágy
♡ Csendes Nóra: Zápor utca
♡ Bessenyei Gábor: A feledés folyója
♡ Mészöly Ágnes: Szabadlàbon

Ha minden jól megy, és nem csúszok meg, értékelés is ebből a négy regényből jön majd, lehetőleg interjúkkal.

Ebben az évben nem tervezek semmiféle nagy kaliberű kihívást se, lévén a tavalyit is olyan szépen bebuktam, hogy arról ódákat lehetne zengeni.
Úgyhogy azt hiszem ebben az évben nem kötöm semmihez az olvasásokat, majd Fortuna alakítja.


A ti januárotok hogy néz majd ki? Van valami tervetek?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.