Új év BOOK TAG; avagy...megcsúsztam

Tudom, tudom, már 4-e van, minek jövök új év BOOK TAG-gel?
De ha a szülinapost lehet később köszönteni, akkor én meg hozhatok csúszva a tagot.
AniTiger és Niitaa köszönöm a meghívást!



A legjobb könyv és/vagy könyv sorozat, amit 2016-ban olvastál:
Erről már írtam az évösszegző bejegyzésben, a válaszom változatlan:
Rupert Isaacson: Lóháton de simán ide írhatnám Anne Bishop: Vörös betűkkel című könyvét is.

Nemrégiben (= 2016-ban) megismert írók, akiktől szívesen olvasnál még:
Szintén írtam már korábban: B. N. Toler. De azt hiszem Anne Bishop, Katie McGarry is simán jöhet erre a listára. Magyarok közül pedig Mészöly Ágnes és Bessenye Gábor.

Melyik könyvből készült film/sorozat adaptációt várod a leginkább?
Egyértelműen az Egy kutya négy élete.
De úgy hallottam a Garabonc regényből is jön a film, arra is kiváncsi vagyok.

Nevezd meg a karaktert, akitől nem sajnálnád az éjféli csókodat!(Ha van ilyen.)
Mal Ericson csóóókolj meeg xD Kaiden Rowe, vagy Folt is jöhet.

Mik szerepelnek a 2017-es várólistádon? (Hogy ne legyen túl hosszú a lista, elég a TOP 5 várva várt!)
~ Baráth Viktória: Első tánc
~ Elle Kennedy: The Deal – Az üzlet
~ Brittainy C. Cherry: Lebegés
~ Lauren Rowe: A Klub
~ Sophie Jackson: Egy font hús

Mennyi könyvet remélsz elolvasni 2017-ben?
Az 50 könyv az alsó határ, ha az megvan boldog leszek. Amennyiben esetleg duplázok vagy triplázok akkor majd dagad a mellem a büszkeségtől.

Részt fogsz venni a GoodReads Reading Challenge-en vagy bármilyen hasonló (esetleg várólista csökkentő) eseményen?
Igen, a GR-en már bejelöltem a teljesíteni akaró könyvek számát.
A magyar könyves oldalról négy nagyobb kihívást vállaltam be az évre:
1) Csökkentsd a várólistád - másokkal
2) 2017-ben olvass el 17 féle könyvet
3) 2017 – 20 feltétel – (majdnem) 20 könyv
4) Reading Challenge 2017
Nem tudom melyiket fogom tudni teljesíteni, mindenesetre igyekszem majd. Ezek mellett jelentkeztem kisebb kihívásokra, de valószínűleg azokból is szűrni fogok, melyik az, amelyiket mindenkèpp teljesíteni szeretném.


Tettél bármilyen újévi fogadalmat? (Blogos, könyves, satöbbi.)
Nem tudom annak minősül-e, de eldöntöttem, hogy kiírkálom magamnak az olvasott könyvekből a nekem tetsző gondolatokat. Rendesen egy kis füzetből a nekrm tetsző gondolatokat.


Kiket hívsz meg a book tagre?
Ashley-t, drága Admintársamat.
Gorkiet, az Olvasókörút bloggerét
Ha nem gondoljátok túl későinek az időpontot ;)

A TAG továbbra is forrásmegjelölés mellett szabadon vihető.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.