Könyvhét, könyvhét?



Sziasztok! 
Na, most, hogy hűen készen lettem minden dolgommal hoznom kéne már Nektek egy posztot, amit a többi blogger is szívesen oszt meg Veletek, olvasókkal. Nem nagy titok, hogy én és drága barátosném Hikari is ellátogat a június 10-11.-ei nap, mármint tényleg együtt megyünk. Erre van egy eseményünk is, a moly.hu platformján, aki esetleg becsatlakozna és eltöltene velünk pár szabad órát vagy percet, akármit. Örülünk a társaságnak. 



Szóval, lássunk akkor neki annak a bizonyos bejegyzésnek, hogy mit is szándékozom venni és tenni odakint a Vörösmarty téren.
A könyvfesztiválon nem találkoztam annyi emberrel, mint szerettem volna, de akikkel igen, azok tudják, hogy a negyede életem a Fumax standnál töltöttem, nem is nagyon akartam elmozdulni, csak tényleg olyan dedikálásokra, ahol ismerős arcokat fedeztem fel.
Nagyon boldog voltam, amikor találkozhattam Szaszkó Gabival, mert hát nálam mégis csak egy nagy kedvenc, aztán a júniusi könyvhéten se fog megúszni.
Ő az-az ember, akivel nagyon szeretnél hosszabb időt eltölteni, illetve nyomorítani a hülyeségeimmel.
A másik ilyen személy A.M. Aranth drága, akivel szinte végigröhögtük a fesztet, még neki dolgoznia kellett volna, háhá. Ezúton is bocsi, de nem lesz másképp. Róbert Kati, te sem menekülsz előlem, mint ahogyan múltkor is összefutottunk jó párszor :)
Nagyon örültem, amikor a Lap-lap után édes kincsemje, Anna felismert, és simán elviselte, hogy alig bírtam befogni a számat. Jössz nekem hosszas öleléssel!
Nagyon sokan jeleztetek vissza az eseménynél, hogy szeretnétek találkozni, aminek el sem tudom mondani mennyire örülök, mert hát tényleg Nekem ez nagy dolog.
Dorka szívem, neked külön örülök, mert elég rég óta vágyom már egy találkozóra.
Ott lesz még, minden reményem szerint Merci is (a drága egyetlen hűn szeretettem), aki ha végre elég önbizalmat szerez magának elkezdi a Papillon című blog szerkesztését is tartalmilag, mert nem csak az íráshoz van brutálisan sok tehetsége, ahogyan azt az Illegalnál is bizonyította.
Ana-t sokan ismerhetitek, aki amúgy Laura, de a múltkor kissé elszaladtunk egymás mellett, illetve ő nem szaladt sehová, én voltam, aki "menekült" előle, de most már nem úszhat meg ő sem.
Reménykedem, hogy (Eld) Gabival is össze tudok futni, mert a legutóbbi közös kis partink egész jól sikerült!
Akkor régi vágyam teljesül, hogy találkozhatok Ginával, végre!
Levandra és Sol is nagyon a szívem csücskébe laknak, velük ugyan kevés időre, de összefutottam a feszten, na de majd most!
Réta, megbeszéltük, hogy találkozunk szóval erről nem mondok le!


Elkövettem azt a hibát, hogy nem csináltam sok képet a feszten, pedig szerettem volna.
Könyvhétre mindenképp szeretnék rengeteg képpel és emlékkel gazdagodni (na, meg persze könyvvel is, de arról majd később), szóval aki vállalja szívesen kattintok selfiet.
Bízom abban, hogy a Millenáris után a Vörösmarty tér kevésbé lesz telt, illetve, hogy az emberek nem lesznek annyira figyelmetlenek és bunkók, mint legutóbb. Bár iszonyúan meglepett a dolog, hogy baromi sok a kedves és közvetlen ember is.
Első ilyen alkalmam volt, szóval lehet azért voltam visszahúzódóbb.

Dedikálásokat tekintve, elég sok lett, amire szeretnék odakoccanni, aztán meg látjuk mi lesz belőle.
Bessenyei Gábor nekem már akkor szimpatikus volt, mikor megtudtam, hogy mitológiai alapú a könyve, aztán mikor volt alkalmam beleolvasni értettem csak meg, hogy mennyire imádom.
Szaszkó Gabi, ugye egyértelmű, ahogyan Gabriella Eld és A.M. Aranth is.
Aztán még, ha lesz valami biztosan beállok rá, legutóbb is így volt :)

Könyvek, könyvek, bizony nem nagy titok, hogy a legjobban Elle Kennedy Off Campus sorozatának folytatását vártam, ami Mistake névre hallgat, és hát John Logan. Gyerekek, nekem senki ne mondja, hogy nem várós könyv! Dehogynem!
Továbbá, Josh Malerman nekem nem okozott csalódást, így Fumaxos körutamnál A végzet tébolyult kerekére is szert szeretnék tenni.
Ezen felül, ha törik, ha szakad, meg kell szerezzem a Twister Media kiadó gondozásába került, S.J. Kincaid: Kárhozott c. könyvét, ami sokak által már előolvasott, de direkte nem néztem meg!
Az Agave standnál is szeretnék elidőzni, mert Anthony O'Neill: A sötét oldal könyvecskéje totálisan megvett magának.
Ez így egyenlőre nem sok, de márciusra is azt terveztem, hogy majd két könyvvel térek haza, maximum. Áhá, lett belőle tíz.
Szóval erre már nem alapozok.



Ez lenne hát az én könyvheti terveim, illetve tevékenységem, remélem sok olvasómmal összefutok majd, esetleg eltöltünk pár kellemes percet :) 
Ott találkozunk!




Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.