Könyvtáros kedd #7

Sziasztok!
Mindig örömködöm és dicsérem a könyvtáramat, hiszen hiába „csak” megyeszékhelyen lakom, olyan sokszínű és újszerű a választék, hogy itt még szívesebben is töltöm az időmet, mint a könyvesboltban.
Gondoltátok volna?
Molyon már régóta használom a Könyvtárba járunk zónát, de gondolkodtam rajta, hogy rendszeres blogbejegyzést is kéne csinálni belőle…

Nos Anna, a Lap lap után bloggere gyorsabb volt, és létrehozta, én pedig becsatlakoztam hozzá.
Annyi különbség lesz kettőnk bejegyzése között, hogy én beszámolok itt azokról is a regényekről is, amiket kölcsön kaptam valaki magánkönyvtárából.
Szóval a mai naptól közös rovat indul: a Könyvtáros Kedd.





Bevallom őszintén, nem volt kedvem és energiám posztot írni mostanában.
Vissza kell szoknom a korai kelésekhez, koncentrációhoz stb.
Így könyvtárban se voltam egy ideje, ma viszont beszaladtam két előjegyzésért. Meg két bónuszért.
Mutatom:


Victoria Stilwell: A póráz két végén
Na, ő volt az egyik előjegyzésem. Victoria, azonos címen futó sorozatát anno sokat néztem a Sprektumon, véletlenül láttam meg ismerősömnél, hogy van belőle könyv. Vártam rá jó néhány hetet, szóval valószínű hamarosan sorra kerül.

Szabó Magda: Abigél
Lesz egy tanulmányi verseny novemberben a suliban, és hiába olvastam kb. 2 éve újra, úgy döntöttem felevenítem, biztos ami biztos. Szabó Magda egyébként - szerintem - sosem rossz választás.

Meg Cabot: Tudom, hol vagy!
Az első olvasmányaim egyike ami regény és elolvastam. 9-10 évesen nagyon szerettem, kíváncsi vagyok idősebbként mi lesz róla a véleményem.

Jennifer L. Armentrout: Függőség
Az egész Luxen sorozatot olvastam (oké, a 2.5 rész kimaradt), de ezt a kötetet nem is tudom hányszor láttam már molyon.
Így, amikor észrevettem, hogy beszerezte a könyvtár, lecsaptam rá. *Luxen 4ever*


Eddig is gyakran jártam könyvtárba, de ezután biztos, hogy minden péntek/hétfő délután beugrok, ha csak egy-két könyvért annyiért. Aztán büszkélkedem az új zsákmányokkal.
Ti mit vettetek ki legutóbb?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.