Steampunk BOOK TAG


Jó reggelt!
Az egyik általam kedvelt írónő Vivien Holloway ma ünnepli a születésnapját, ráadásul régen is volt BOOK TAG is a blogon szóval összekötöm a kettőt.
Isten éltessen sokáig Wee, mivel neked köszönhetően szerettem meg a steampunk műfajt, ezért egy ilyen TAG-et hozok, amit a Prológus oldalán találtam.



Gőzgép – Egy steampunk “találmány”, aminek szívesen hasznát vennéd a való életben is

Egyértelműen egy olyan légjáró, mint amit Vivien Holloway: Végtelen horizont című regényének karakterei használnak.
Gondoljatok bele: nincs légszennyezés, reggeli/délutáni dugó. Bár tény, hogy akinek tériszonya van, lehet inkább maradna a földön a megszokott autóban.

Űrhajó – Egy hely, ahová szívesen elutaznál, kedvenc világfelépítésed

Most azt hiszem, a Mások világába mennék a legszívesebben. Egyrészt, mert nemrég fejeztem be a sorozat második részét, és egyelőre nem tudok semmi hírt a folytatásról, és már most hiányzik az a világ, amit Anne Bishop teremtett. Másrészt szívesen kipróbálnám, milyen filmet nézni egy Farkassal.

Kiborg – Kedvenc, nem teljesen emberi szereplőd

Ide első körben valami alakváltót terveztem írni, aztán eszembe jutott, hogy van másik „nem teljesen emberi” karakter, akit szeretek. Méghozzá Howl varázsló A vándorló palotából. Pont a napokban láttam egy idézetet, ami meghozta a kedvemet, hogy újraolvassam a könyvet, és újranézzem az animét is.

Időgép – Ha neked kéne steampunk regényt írnod, mennyivel mennél távolabb az időben?

Ez egy nagyon jó kérdés, és kapásból azt mondanám, hogy a steampunk nem az én asztalom. De ki tudja, mit hoz a jövő, lehet, hogy egyszer teszek egy próbát ezzel a műfajjal is. Azt hiszem, kezdésnek a nem túl távoli időszakot, mondjuk 2060-2070-et lőném be, mint időszak.

Harci robotok – Kedvenc akciójeleneted, mely nem szokványos keretek között zajlott

Ezen bizony erősen el kellett gondolkodnom, és lecsekkolni az olvasmánylistámat, mert kapásból semmi nem jutott eszembe. Aztán végül rájöttem, hogy egy Don vs. Lucy „harcot” a Szivárgó sötétség sorozatból besorolható ide, elvégre a mentális párharc nem szokványos.

Bajtárs – Melyik (nem steampunk) szereplőt tudnád elképzelni egy steampunk regény karaktereként és mi lenne a szerepe?

Akkor képzelet mozikat bekapcsolni, lehetőleg színesben: és képzeljétek el….
.
.
.
Christian Grey-t, mint steampunk karaktert. *hangosan röhög* Chris, ahogy megszereli 2060 Howl varázsló léghajóját.
Ez egy olyan kép, amit elég nehezen vagyok képes elképzelni, pedig a fantáziámra mindig is büszke voltam.

Fogaskerék – Személyek, akiket meghívsz ennek a TAG-nek a kitöltésére

Niitaa, Réta, Dorka, AniTiger ha van kedvetek, kíváncsian várom a ti válaszaitokat is.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.