Borítómustra: ez annyira brutál jó lett, hogy lehidalok

Halihó!
Tudjátok, hogy nem vagyok valami nagy könyvboritómániás. Persze, nálam is vannak esetek, amikor kifejezetten a  borítóba szeretek bele, de ha a történet nem fog meg, akkor csak külcsín miatt nem is olvasom el.
Ebben a rovatban borítókat mutatok Nektek, amik valamiért megfogtak.

Vannak olyan helyzetek, amikor nem tervezek borítós posztot írni, aztán lerántják a leplet, én meg elhagyom az állam, cintányér méretűre kerekedik a mesehősöket megszégyenítő módon csillogó szemem és olyan bambán vigyorgok, mintha épp egy nagy dózist vettem volna be valami boldogságbogyóból.
Na, én pont így jártam, amikor megláttam Robin O'Wrightly új könyvének borítóját.
Csak jövő nyáron fog megjelenni, de egyelőre úgy érzem, nekem ez polcra kell, hogy élőben csodálhassam.
Cenzurázatlan: k...va jó lett. Cenzúrásan: brutál jó lett, lemegyek hídba.

Mutatom:

Nektek hogy tetszik? Olvasnátok?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.