Könyvtáros Kedd #12

Sziasztok!
Mindig örömködöm és dicsérem a könyvtáramat, hiszen hiába „csak” megyeszékhelyen lakom, olyan sokszínű és újszerű a választék, hogy itt még szívesebben is töltöm az időmet, mint a könyvesboltban.
Gondoltátok volna?
Molyon már régóta használom a Könyvtárba járunk zónát, de gondolkodtam rajta, hogy rendszeres blogbejegyzést is kéne csinálni belőle…

Nos Anna, a Lap lap után bloggere gyorsabb volt, és létrehozta, én pedig becsatlakoztam hozzá.
Annyi különbség lesz kettőnk bejegyzése között, hogy én beszámolok itt azokról is a regényekről is, amiket kölcsön kaptam valaki magánkönyvtárából.
Szóval a mai naptól közös rovat indul: a Könyvtáros Kedd.



Nem bírok/bírtam magammal most sem. Még van el nem olvasott regényem a karácsonyi könyvkupacból, ehhez képest megejtettem 2019 első könyvtárazását. (Szigorúan azzal indokolva, hogy le fog járni a jegyem, előtte még gyorsan kölcsönzök.) 
Pont az itthon lévő könyvek mennyisége miatt fogtam vissza magam kölcsönzés terén, és csak négy könyvet vettem ki. Természetesen mind kellett valamihez. Vagyis nem, de így jobban hangzik.


Marsha M. Linehan: A borderline személyiségzavar kognitív viselkedésterápiája
A napokban úgy éreztem, hogy olvasnék valami igazán száraz szakkönyvet - tudom, fura vagyok. - A borderline személyiségzavar már jó ideje érdekel, főleg azért, mert erről a betegségről az interneten annyiféle infót lehet találni, ahány oldalt megnéz az ember. Reményeim szerint a könyv ad egy megbízhatóbb, árnyaltabb képet, így én is bátrabban merem majd beemelni a kéziratomba.

Edith Pattou: Északfi
Ezt a könyvet a Habos Kakaó Olvasóklub januári témája miatt kölcsönöztem ki. Már el is olvastam, sokkal jobban tetszett, mint amire az eleje alapján számítottam. Szép hosszú értékelés ITT olvasható.
Egyébként érdeklődtem a kiadónál a folytatást illetően, azt válaszolták, hogy ugyan szeretnék kiadni, de még nem született meg a kiadó döntés ezzel kapcsolatban.
Én nagyon örülnék, ha a folytatás is megjelenne magyarul. Ki van még így vele?

Chad Harbach: A védekezés művészete
Szintén kihívás miatt kölcsönöztem, méghozzá a NIOK januári témája miatt. Ugyanakkor meglátva a hosszát, és hogy szó szerint egy karizom fejlesztésre alkalmas féltégla, lehet, hogy már nem kezdek bele a hónapban, nem vagyok benne biztos, hogy a végére is érnék. Bár, attól függ, hogy alakul a hétvégém. Ha maradok itthon és nem utazok el, lehet mégis belevágok.

Jojo Moyes: Az utolsó szerelmes levél
Az írónőtől már nagyon sok regényt olvastam, de ez valahogy kimaradt. Pedig régóta várólistás, de ahányszor csak könyvtáraztam, mindig más került a kezembe. Mindenképp pótolni szeretném ezt az "elmaradásomat". Eddig nem csalódtam egyetlen általam olvasott Jojo Moyes könyvben sem, remélhetőleg ebben se fogok.

Ti voltatok már idén könyvtárban? Ha igen, mit kölcsönöztetek?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.