Viszlát Május! Helló Június!

Sziasztok!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én összesítésem.


A májusom igazán vegyes lett, olvastam pszichológiát, meg krimit, fantasyt, angol nyelvűt.... és számokban nézve sokat is. De ez főleg annak köszönhető, hogy több 200 oldal alatti könyv van a listán.

Mutatom a havi statisztikát is.


Legtöbb oldalszámú könyv:
Ahhoz képest, hogy Leigh Bardugo: Hat varjú című könyve a maga 568 oldalával idekerült, és joggal mondhatja az ember, hogy egy kisebb féltégla... ennek a könyvnek ilyen hosszúnak kell lennie. Ha a szerző spórolt volna az oldalakkal, gyanítom, fele ennyire se kapok jó alapokat. 


Legkevesebb oldalszámú könyv:
Jack London: The Call of the Wild (Oxford Bookworms) kiadása, vékonyka 68 oldal. Tipikusan olyan könyv, amit a hónap utolsó napjaiban vettem elő, mert olvashatnékom volt, de nem szerettem volna több száz oldalt belesűríteni az időmbe.


Leghosszabb ideig olvastam:
Ide akár az is kerülhetne, hogy leghosszabb ideje vár olvasásra mert szintén igaz lenne. Leigh Bardugo: Hat varjú című könyvét 2019. május 13., 21:21 → 2019. május 18., 08:42 közt olvastam, és az a helyzet, hogy nagyon-nagyon tetszett, pedig nem igazán zsánerem a fantasy.


Legrövidebb ideig olvastam:
Több rövidebb könyvet is olvastam a hónapban, így kíváncsi voltam, melyiken "rágtam át" magam a leggyorsabban. Nos, a moly szerint ez  Jack London: The Call of the Wild (Oxford Bookworms) könnyített olvasmánya lett, ugyanis 2019. május 29., 18:48 → 2019. május 29., 21:09 közé tehető az olvasási ideje.


Legjobbra értékelt könyv:
A NIOK májusi témája miatt (krimi) került a kezembe ez a könyv, plusz Ashley olyan régóta rágja a fülem miatta, hogy már nagyon ideje volt. Meglepő - vagy annyira nem? - módon be is zsebelte tőlem az 5*-ot.  Ez a könyv pedig nem más, mint Ryan Gattis: Közel a tűzhöz című regénye. Olvassátok emberek, olvassátok!


Legrosszabbra értékelt könyv:
Amennyire vártam ezt a  könyvet, akkorát csalódtam benne. Nem igazán lettem okosabb, és mintha a szerző is csak ismételte volna magát egy idő után (bár ő nyomatékosításnak nevezte....) Manuela Rösel: Ha fáj szeretni című kiadványára végül 2,5*-ot adtam.


BLOGRA KIKERÜLT ÉRTÉKELÉSEK

  1. Karen Fortunati: Semmi súlya
  2. Vi Keeland: Egomániás
  3. Leigh Bardugo: Hat varjú


***

Naptárilag az első nyári hónap, gyakorlatilag ezzel jelenleg erősen vitatkoznék, amilyen esőzések és szeles időjárás volt az utóbbi napokban.
Mindenesetre ha június, akkor Könyvhét, amire idén nem biztos, hogy megyek, ha ti viszont igen, akkor jó szórakozást.
Mától lehet olvasni Niita Nagy Nyári Olvasmánylista kihívásához, illetve beszálltam egy a facebookon hirdetett Olvasómaratonba is.

Amiket olvasni szeretnék júniusban:
~ J. D. barker: A negyedik majom
~ Brian Selznick: A leleményes Hugo Carbet
~ David Sheff: A csodálatos fiú
~ Amy Harmon: Homokból és hamuból


Ezek vagy kölcsön vagy könyvtári könyvek, így elsőbbséget élveznek, értékelés pedig szép sorban érkezik majd mindhez.

Hogy telt a májusotok?
Mit terveztek júniusra?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.