Viszlát Szeptember! Helló Október!

Sziasztok!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én összesítésem.
Elkezdődött az egyetem,  úgyhogy a sok száraz tankönyv mellett nagyon igényem volt/van hosszabb, illetve rövidebb regényeket olvasni.
Mutatom a havi listát, illetve a statisztikát.


Legtöbb oldalszámú könyv:
A hónap utolsó - illetve az évem 100. olvasmánya - került ide, cím szerint: Jennifer L. Armentrout Perzselő csók 474 oldalával.

Legkevesebb oldalszámú könyv:
Jenei András: A látó Shakespeare című regénye 80 oldal. Annyira szerettem volna még olvasni, személy szerint keveseltem az oldalszámot..

Leghosszabb ideig olvastam:
2019. szeptember 21., 22:41 → 2019. szeptember 27., 09:27 közt olvastam, így bekerült ehhez a ponthoz Catharine Ryan Hyde: Számíthatsz rám! című regénye.

Legrövidebb ideig olvastam:
Nos, Jenei András: A látó című „könyvét” „olvastam” 2019. szeptember 20., 14:40 → 2019. szeptember 20., 17:29 között. 

Legjobbra értékelt könyv:
Radnóti Miklós összes költeménye illetve On Sai Apa, randozhatok egy lovaggal? című könyve egyaránt megkapta (illetve utóbbi esetben megtartotta) az 5*-ot.

Legrosszabbra értékelt könyv:
Lázár Ervin: Négyszögletű Kerek Erdő című könyve csupán 2*-ot kapott, de igazából első körben 1,5*-nál többet nem akartam adni. Nekem sok(k) volt ez a történetgyűjtemény, minden tekintetben.

BLOGRA KIKERÜLT ÉRTÉKELÉSEK
Jessica Sorensen: Violet, Luke és a sors
Marissa Meyer: Scarlet
Catherine Ryan Hyde: Számíthatsz rám!
Jennifer Armentrout: Perzselő csók

***

Az októberemben három biztos programom van egyelőre: 1) október 23-án ünnepnap van, nem lesz egyetem.
2) Nick Vuijicic előadásra megyek október 25-én.
3) október 30-án az EU társadalompolitikája vizsgát írok. 

Igyekszem azért majd olvasni is, de egyelőre csak két könyvet írtam ki, hogy szeretném elolvasni.
~ Jennifer Armentrout: Dermesztő érintés
~ Bálint Erika: Adj esélyt!

Ezekről értékelést is tervezek írni, majd kiderül, hogy lesz időm.

Nektek hogy telt a szeptember?
Mit terveztek októberre?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.