Hello 2021, mit tartogatsz? Készen állok!


Ezennel átléptünk a következő évbe. Szó szerint, egyik percről a másikra, de nekem ilyenkor mindig kell legalább egy-két hét, mire megszokom, hogy új évszámot kell írni, egyébként pedig a hűtőm tele van tavalyi kajákkal. (Ezt muszáj voltam ellőni, elnézést mindenkitől.) Fogadalmakat nem szoktam tenni, de terveim mindig vannak. Idén is.

Lássunk neki az Évnyitásnak.



Tavaly azt írtam, hogy  remélhetőleg különleges és nem mindennapi évnek nézek elébe.  Azt hiszem, ez összejött, hiszen 2020 totálisan felborította az életünket. Mindent, amit addig ismertünk és természetesnek vettünk, legyen az akár egy összejövetel, vagy éppen az, hogy félelem nélkül megölelhetjük a szeretteinket.
Azt hiszem, soha nem akartam még ennyire a hátam mögött hagyni egy évet, mint a tavalyit.


Hiszek abban, hogy amit az ember az év első napján csinál, azt fogja csinálni az egész évben, vagy legalább is az év túlnyomó részében. Ebből kiindulva 2021 számomra olvasásból, írásból, menhelyi sétáltatásokból és virtuálfutások teljesítéséből fog állni. Elég jó tervnek hangzik, aztán majd meglátjuk, hogy a vírus mit enged és mit húz át.

Nem akarok pesszimista lenni, de simán lehet, hogy még az idei év is a vírusról meg a #maradjotthon és a #hordjmaszkot hangoztatásáról fog szólni, úgyhogy nem is nagyon tervezek, majd alakul, ahogy alakulnia kell.

Az elmúlt egy évben (2019 novembere és 2020 novembere között) 11 kutyusnak segítettem otthont és álomgazdit találni (erről bővebben ITT), úgyhogy bárhogy is alakul az új év, ezt a jó szokásomat szeretném megtartani, és még több kutyust sétáltatni, marketingelni. Egyrészt, mert feltölt a velük való foglalkozás, a séta, másrészt, mert egyszerűen jót tesz a lelkemnek.


A tavalyi évben "szépen" elmaradt minden nagyobb könyves rendezvény, mint a Könyvfesztivál vagy a Könyvhét, úgyhogy nagyon remélem, idén megrendezésre kerülnek. Főleg az hiányzik, hogy találkozhassak olyan emberekkel, akikkel általában csak ezeken az eseményeken tudunk személyes beszélni a távolság miatt.



Helló Január, helló Olvasóim!
Mivel kb. max előre egy hónappal vagyok hajlandó tervezni, tovább nem, íme néhány januári tervem: ha minden igaz, találkozok Ashley-vel. Nagyon remélem, hogy nem jön közbe semmi.
Be van ütemezve az idei első dog dancing edzésünk is, meg várom a tájékoztatást, hogy akkor februártól hogy s mint kezdődik a félév majd.


Néhány tervezett olvasás a hónapra:
- On Sai: A két herceg
- R. S.. Grey: Ezzel a szívvel
-  Jennifer E. Nielsen: A hamis herceg

Ti mit terveztek 2021-re?
No, és az év első hónapjára?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.