Borítómustra: amikor beleszeretsz egy tervbe, de végül teljesen más lesz


Halihó!

Tudjátok, hogy nem vagyok valami nagy könyvboritómániás. Persze, nálam is vannak esetek, amikor kifejezetten a  borítóba szeretek bele, de ha a történet nem fog meg, akkor csak külcsín miatt nem is olvasom el.

Ebben a rovatban borítókat mutatok Nektek, amik valamiért megfogtak.



Nagyon megörültem, mikor láttam, hogy új Eszes Rita könyv fog idén megjelenni és izgatottan figyeltem a borítótervező pályázatra beérkezett alkotásokat.

Már a tervezetek közül kiválasztottam a kedvencemet és reméltem hogy valamelyikkel meg is jelen a regény.


Épp ezért izgatottan néztem meg a mára időzített leleplezést...

Hogy elég kettős érzéseim legyenek utána.

Tagadhatatlan tény, hogy nekem a havas tájat ábrázoló borító volt a befutó, ezt pedig elég nehezen engedem el, látva hogy a végső borító teljesen más.

De most úgy vagyok vele, hogy borító ide vagy oda, mindenképp kell a kötetből egy saját példány.


Nektek hogy tetszik?

*Hikari


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.