1000+ - off bejegyzés -

Jó reggelt Mindenkinek!
Mint már a címből is látható ez most egy apró off bejegyzésecske lesz, amiben se könyv, se filmajánlót nem olvashattok. Ezúttal megköszönni jöttem.
Megköszönni, hogy alig négy hónap alatt túllépte a blog az 1000 látogatást! Egyszerűen alig tudom elhinni, hogy ennyien kerestetek rá, és olvastátok. Hihetetlen.
Mikor elkezdtem a blogolást tele voltam kételyekkel, bizonytalansággal...hiszen annyi másik, az enyémnél nívósabb könyves blog van, miért pont ez az apró kis rügy érdekelné az embereket? Láthatólag mellélőttem a következtetésemmel, már csak a számokat figyelve is.
 Nem is szaporítanám tovább a szót, szerintem felesleges. Úgyhogy csak KÖSZÖNÖM ♥ Mindenkinek. Mindent.


U.I.: A blogomnak van egy Facebook oldalas verziója is, ami az alábbi linken megtalálható:
https://www.facebook.com/pages/%C3%8Dr%C3%A1sok-irodalmi-kincsek-t%C3%A1rh%C3%A1za/740274092732605?fref=ts
Kérlek benneteket, nézzétek meg ezt is, és az apró 'Tetszik' gomb megnyomásával hagyjatok nyomot, hogy ott jártatok :) Köszönöm előre is :)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.