Seven Deadly Sins BookTAG

 

Sziasztok!
A mai nap, mivel még a legtöbb bejegyzés írás alatt van, az interjú pedig csusszan hétvégére, úgy döntöttem ismét kaptok egy BookTaget, mert az előzőnek is hatalmas sikere volt. (Aminek azért örülök, de tényleg. Köszönöm.)
A hét -halálos- főbűnről szerintem, már mindannyiótok hallott már, nem kell reklámoznom.
Remélem Ti is fogtok olyan jól szórakozni az olvasása közben, mint én az írásakor. 
Ha szeretnéd vinni, csak tessék, én is kaptam a kihívást drága Hikaritól. 
Ezúton is, hálám üldözni fog a sírig. 



 

Melyik a legolcsóbb könyved? És melyik a legdrágább?

Általában szeretem magam venni a könyveket, mert az mindig olyan jó érzéssel tölt el. (Nem, nem az a rész, amikor meglátom a végösszeget. Az kegyetlenül szívtépő.) Szóval kikerülve az instant szívbajokat, molyon szoktam venni a könyveim nagy részét. Megbízható embereket találok valahogy mindig, akik vigyáznak a könyveikre, nagy becsben tartják őket.
A legolcsóbb ilyen szerzeményem kereken 1500 forintba került, a legdrágább, amit valaha kiadtam könyvért pedig 4000 forint volt. 

 

 

Melyik íróval utálom/szeretem viszonyban?

Utálom viszony? Jesszus. Szerintem nálam ilyen nem lesz.
Hát, ha a könyv tartalmáról, mondanivalójáról, vagy esetleges tetszési-skálámról van szó, akkor egyértelműen nálam sajnos Szűcs Vanda könyve áll.
Esetleg még öljetek meg nyugodtan,de : E.L. James: Greye, esetleg Lauren Kate: Fallenje.
Lehet ez most pofátlanság, és befoghatnám a szám, írhatnék jobbat. Valószínű tudnék.

Imádom viszont Elle Kennedy, Brittainy C. Cherry könyveit.
Magyarok közül is elég sokat megszerettem újonnan, többek között: Szaszkó Gabriella regényét a Maradj Velemet, Mimi Taylor Fekete Bárányát és Gabriella Eld Emlékek Jordan számárát.

 

Melyik könyvet faltad örömmel újra és újra minden megbánás nélkül?

Ez nálam Kylie Scott: Play-e, azaz Futamja volt.
Malcolm Ericson sajnos egy nagyon erős vonzóerő.
Akármennyire sablon sztori, nekem arra a humorra szükségem van!

 

Melyik az a könyv, amit elhanyagoltál lustaságból kifolyólag?

Nagyon szégyenlem, de nálam J.M. Darhower: Sempreje és J.A. Redmerski: Killing Saraia ilyen könyv volt.
Aztán a Semprere nem volt időm, már amikor kedvem lett volna, úgyhogy kétszer is átrágtam magam azon a bizonyos ösvényen. 

 
 

Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?

Intellektuális? Szerintem én sosem vagyok olyan fajta személyiség.
Ha valaki nem tudja értékelni, rajtam kívül, amit olvasok, akkor ez van.
Sokat olvastam régen Franz Kafkától, mert megfogott a munkássága, ráadásul olyan korszakom is volt, amikor hol összesített műveket olvastam Shakespearetől, esetleg Moliéretől vagy Voltairetől. A kedvencem mindig Edgar Allan Poe marad. 

 

Mely tulajdonságokat találod legvonzóbbnak egy férfi karakterben?

Nálam sajnos kialakult egy férfi-klikk, amitől lentebb nem megyek. Tudom, hogy valószínűleg álmaimban esetleg, de tényleg csak ESETLEG előfordulhat egy-egy ilyen. Amúgy, a valóságban kizárt.
Imádom az ilyen tipikus BADBOY- másnéven: bunkó, arrogáns, agresszív, undok, morgós, "hagyjálafrancba" személyiségű, "most keltem az ágyból, csak beletúrtam a hajamba." borostás egyedeket. A tetoválás sajnos nálam elmaradhatatlan kellék, így a barna szem és a néhai dohányzás is.
Ez van gyerekek, sajnos ilyen elrontott ízlésem van.


 

Mely könyvet szeretnéd leginkább megkapni ajándékba?

Nem vagyok mindig nagyravágyó, így a mostani helyzetem totál elégedett lenne a beszerzési listámmal, szükségem lenne pár darabra a kívánságlistámról. 

Többé-kevésbé:
- Sarah Pinborough: Ne higgy a szemének
- Karine Giébel: Csak egy árnyék
-Lisa Renee Jones: Ha én lennék Te
- Lisa Heathfield: Papírpillangók

...és hát még naphosszat sorolhatnám. 

 



Köszönöm, hogy időt és energiát szántál a hülyeségemre!
Találkozunk legközelebb!
 

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.