Viszlát Augusztus! Helló Szeptember!


Sziasztok!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én összesítésem.


 Röviden az augusztusom:
Bekerültem a 150 legjobb közé, akinek lefordítják Japánra a haikuit.Végre megtaláltam a megfelelő kezelést, nincsenek fájdalmaim.
"Végigdolgoztam" az augusztusom, ami igazából azt jelentette, hogy kulturáltan unatkoztam. Azt hiszem főleg emiatt lehet az, hogy olvasmányok tekintetében igazán jól állok.
Mutatom a statisztikát.




Legtöbb oldalszámú könyv:
574 oldalával igazi féltégla volt Jay Kristoff Testvérgyilkos című kötete. Tényleg olyan vaskos kötet, hogy a kutya aludt rajta *mosoly*. Ugyanakkor imádtam a sztorit és alig várom a folytatást.

Legkevesebb oldalszámú könyv:
Marosi Katalin Felhőballadák trilógiájának mindhárom része 12 oldal. Amit egyébként sokkal többnek éreztem.


Leghosszabb ideig olvastam:
2019. augusztus 24., 21:38 → 2019. augusztus 28., 23:08 közt olvastam, így bekerült ehhez a ponthoz Jay Kristoff Vihartáncos című regénye.

Legrövidebb ideig olvastam:
Nos Marosi Katalin Vándorfelhő című „könyvét” „olvastam” 2019. augusztus 4., 22:00 → 2019. augusztus 4., 22:12között. Szerintem így is tizenkét perccel többet szántam az életemből erre a remekműre, mint amit szerettem volna


Legjobbra értékelt könyv:
Jessica Koch: Közel a horizonthoz című regénye megkapta tőlem a maximális 5 csillagot, gondolkodás nélkül. Olvassátok! Nagyon-nagyon megéri.

Legrosszabbra értékelt könyv:
Joyce Maynard: Nyárutó évek óta  a polcomon ül, de eddig még nem kerítettem rá sort. Most augusztusban elkezdtem olvasni, de végül csak 3 csillagot adtam jó szívvel.

BLOGRA KIKERÜLT ÉRTÉKELÉSEK.
  1. Michel Bussi: Fekete vízililiomok 
  2. Joanne Harris: Szederbor
  3. Jay Kristoff: Vihartáncos, Testvérgyilkos
  4. Rachael Lippincott: Két lépés távolság
  5. Jessica Koch: Közel a horizonthoz
  6. Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó



***

Helló Szeptember! Helló Olvasóim!

Eltelt a nyár. Majdnem egy szempillantás alatt. Itt van az ősz, itt van újra az egyetem, itt van újra gólyavagyokOMG-érzés.
Furcsa érzés, de várakozás is van bennem.
Egyetem - és szakirodalom mellett - is igyekszem mást is olvasni szeptemberben, de direkt rövid listát tervezek magamnak.
~ Jessica Sorensen: The Destiny of Violet & Luke – Violet, Luke és a sors
~ Lázár Ervin:A Négyszögletű Kerek erdő
~ Ernest Hemingway: Az öreg halász és a tenger

2 megjegyzés:

Csakegyluca írta...

Hali! Most fedeztelek fel, nagyon jól vezeted a blogod! Jól összefoglaltad az augusztusod. ;-)

K. A. Hikari írta...

Szia!
Ne haragudj, elveszett a hozzászólásod a virtuális világ káoszában, csak most vettem észre. Minden hónapban készítek egy ilyen összegzést, számomra jó érzés egyben látni. De örülök, hogy neked is elnyerte a tetszésedet.
*Hikari

Üzemeltető: Blogger.