Viszlát Január! Helló Február!

Sziasztok!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én összesítésem.
Azt mondják, a január az év leghosszabb hónapja, vagy legalább is annak érzi az ember. Nem tudom... talán a hűvös idő, a szürkeség miatt lehet benne valami.
Mindenesetre én kihasználtam a kínálkozó szabadságot, és olvastam. Ha a többi hónapban ennek a mennyiségnek a fele összejön, én már nagyon boldog leszek.



Legtöbb oldalszámú könyv:
Nagyon gyorsan haladtam vele, szóval abban a hitben voltam, hogy nincs ennyi oldal. Nos, tévedtem, szóval Katie McGarry: Kísérj el című regénye kap itt helyet, 486 oldallal.

Legkevesebb oldalszámú könyv:
Ebből a könyvből több kiadás is létezik, de én egy régebbi 1971-es kiadást olvastam, szóval Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg című könyve 98 oldallal a legrövidebb a hónapban. Ráadásul illusztrált is, szóval még kevesebbnek éreztem.

Leghosszabb ideig olvastam:
Katie McGarry Kísérj el könyvének olvasása eléggé elhúzódott, (pedig első alkalommal néhány óra alatt
befejeztem) ami annyit takar hogy 2020. január 21., 06:59 → 2020. január 25., 17:20 közt olvastam.

Legrövidebb ideig olvastam:
Mivel a NIOK havi könyve, ezért újraolvastam Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg című könyvét 2020. január 26., 09:46 → 2020. január 26., 10:56 között. Most is nagyon mást adott, mint előző alkalommal.

Legjobbra értékelt könyv:
On Sai legújabb, Álruhában című regénye bezsebelte tőlem a maximális 5*-ot. Mondjuk már az első olvasás alkalmával is ennyit akartam rá adni ősszel, ez nem változott.

Legrosszabbra értékelt könyv:
Claudia Fugazza: Csináld ahogy én című könyvére csupán 2*-ot adtam. Felületes volt, nekem túlságosan kevés.

BLOGRA KIKERÜLT ÉRTÉKELÉSEK

***


Hello Február, helló Olvasóim!
Szóval kezdetét vett az év legrövidebb hónapja is. Nagyon fura, hogy a január szinte egy szempillantás alatt elmúlt, és ezzel a jó világom is.
Ugyanis 10-től megkezdődik az egyetemen a tavaszi félévem, plusz amolyan csináljuk már végre! alapon bejelentkeztem márciusra nyelvvizsgázni, szóval a nyelv fogja kitenni a hónapom túlnyomó részét és a tanulás.

Ennek értelmében az olvasást minimalizálom, csak néhány regényt írtam ki, ha már kivettem a könyvtárból/megkaptam karácsonyra. Ha ezeken kívül olvasok, azok valószínűleg újraolvasások lesznek.
Gregory Hughes: A holdat az égről…
- Alexandra Christo: Egy birodalom végzete

Értékelések tekintetében nem szívesen bocsátkoznék előzetes tervekbe, az majd adja magát a hónap folyamán.

Mit terveztek a hónapra? Van TBR listátok februárra?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.