Poet péntek


Szép estét!
Mivel nagyon szeretem a verseket, gondoltam létrehozok egy ilyen rovatot. Minden hét péntekjén este nyolc órakor közzéteszek vagy egy saját magam vagy pedig egy már befutott költő által írt verset.
Igyekszem változatos költeményeket hozni, és elkerülni a duplázást, de ennek ellenére megtörténhet, hogy véletlenül kétszer hozok egyet.


Hamarosan itt a Valentin-nap, amit én magam eléggé felesleges ünnepnek gondolom, mégis, tudat alatt ilyenkor sokkal jobban esik romantikus könyveket, verseket olvasni. Ezért hozok egy nagyon szép Wass Albert költeményt, fogadjátok szeretettel.


Wass Albert: Mert nagyon szeretlek

 

Könnycsepp a szempilládon este:

én vagyok.

Én vagyok az a kíváncsi csillag,

mely rád kacsingat

és rád ragyog.

 

A csók, a csókod, az is én vagyok.

Végigálmodom az álmodat,

ölelésedben én epedek el,

csak én tudom minden kis titkodat.


A kulcs vagyok,

mely szíved rejtett zárjait kinyitja,

s a nyíl vagyok, amely sivítva

holttá sebzi vágyad madarát.


A dal vagyok, mely belőled zokog
holt mámorok tört ívén át az éjbe:
s én vagyok az a sápadtság, amit
éjfél után, ha bálból jössz haza,
rád lehel a sarki lámpa fénye.


Ti szeretitek a verseket?
Hogy tetszett a Mert nagyon szeretlek?

*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.