Borítómustra: elég hat hét a szerelemhez?


Halihó!

Tudjátok, hogy nem vagyok valami nagy könyvboritómániás. Persze, nálam is vannak esetek, amikor kifejezetten a  borítóba szeretek bele, de ha a történet nem fog meg, akkor csak külcsín miatt nem is olvasom el.

Ebben a rovatban borítókat mutatok Nektek, amik valamiért megfogtak.



Tagadhatatlan tény, hogy én tavaly imádtam a Spanyol szerelmi átverést Elena Armastól. Könnyed, vicces, romantikus, igazi kikapcsolódás.

Nagyon megörültem a hírnek, hogy a XXI. Század kiadó idén áprilisban új magyar nyelvű regényt jelentett meg a szerzőtől, Az amerikai szobatárskísérlet címmel. Ha minden jól alakul, áprilisban fog megjelenni, borító már van is.

Szerintem ugyanolyan vidám, szórakoztató romkomnak ígérkezik, mint a másik könyv, én mindenképp el fogom olvasni.





Nektek tetszik a borító?

El fogjátok olvasni a könyvet?

*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.