Hello 2023, mit tartogatsz? Készen állok!


Ezennel átléptünk a következő évbe. Szó szerint, egyik percről a másikra, de nekem ilyenkor mindig kell legalább egy-két hét, mire megszokom, hogy új évszámot kell írni. 
Fogadalmakat nem szoktam tenni, de terveim mindig vannak. Idén is. 

Lássunk neki az Évnyitásnak. 


Na, akkor álljunk neki ennek a posztnak is, így hónap közepén. De jobb később, mint soha, nemde?

Napokon belül leállamvizsgázom, és nagyon remélem, hogy hamarosan munkát is találok magamnak. Szeretnék idén ráfeküdni a spanyol nyelvtanulásra, illetve még több kutyás terápiás foglalkozáson részt venni, mint foglalkozásvezető.

Az olvasással kapcsolatos terveimet pedig jól segít rendszerezni ez a book tag, amire molyon hívtak ki.

 

Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle:

Rick Riordan. Jó régóta tologatom már, hogy elkezdjem tőle a Percy Jackson sorozatot, úgy gondolom, az idei évben mindenképp sort kerítek rá.


Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni:

Christina Lauren: A lelkitárs-egyenlet. El is fogom, már beszéltük barátnőmmel, hogy februárban közös olvasást tartunk a könyvvel.


Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni:

Franz Kafka: Per. Amikor gimiben vettük az Átváltozást, már akkor eldöntöttem, hogy kéne még olvasni ettől a szerzőtől. A terv az, hogy oké, akkor majd idén. 


Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni:

Elsőre Justina Chen Headley: Iránytű Önmagamhoz című könyv ugrott be. Nagyon szerettem pár éve, és a napokban feljött a frissek között egy értékelés, amitől megint megjött hozzá a kedvem. De egy Obszidián újraolvasást is tervezek már egy ideje, nagyon szemez velem a kötet a polcon.



Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre:

Kristin Hannah: Szentjánosbogár lányok. Már több, mint hét éve van a várólistámon. Akkor eszemben volt, amikor kijött a sorozat Netflixen, de aztán mind a film, mind a könyv elfelejtődött. Idén mindkettőt szeretném pótolni.


Egy jó vastag könyv, amit beterveztél:

Tavaly kaptam szülinapomra Carlos Ruiz Zafón: A ​szél árnyéka című könyvet, de egyelőre csak feltettem a polcra és azt mondtam, maaajd, államvizsga után, amikor lesz időm úgy igazán olvasni. Úgy tervezem, hogy februártól már lesz, szóval jön majd életem első Zafón könyve.


Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél:

On Sai. Szinte minden évben olvasok tőle valamit.



Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén:

Nem kaptam sok könyvet karácsonyra, amit meg igen, azt már elolvastam még két ünnep közt.



Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2023-ban fogsz:

A Mercy Falls farkasait mindenképp elkezdem, aztán az első résztől függ, hogy be is fejezem-e a sorozatot.



Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?

66 könyvet tűztem ki magamnak célul, de igazából ez csak egy kb. szám, nem ragaszkodom hozzá sose túlzottan.

Szeretnél-e idegennyelven olvasni?

Elgondolkodtam, hogy kellene néznem, hátha vannak spanyol mesekönyvek, vagy könnyített olvasmányok. Az angolt se ártana feleleveníteni néhány könyvvel


Nektek milyen terveitek vannak erre az évre?

A book tag kitöltésére nem jelölök senkit, 

akinek tetszik, forrásmegjelöléssel viheti.

*Hikari

 


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.