Borítómustra: hamarosan érkezik a Vágymágusok novelláskötet


Halihó!

Tudjátok, hogy nem vagyok valami nagy könyvboritómániás. Persze, nálam is vannak esetek, amikor kifejezetten a  borítóba szeretek bele, de ha a történet nem fog meg, akkor csak külcsín miatt nem is olvasom el.

Ebben a rovatban borítókat mutatok Nektek, amik valamiért megfogtak.



Aki követi a blogot, annak nem lesz új az infó: én nagyon szeretem On Sai Vágymágusok című sorozatát (itt, itt, és itt írtam a korábbi kötetekről), épp ezért nagyon örültem, amikor kiderült, hogy érkezni fog egy novelláskötet, ami kiegészíti a világot, megismerjük benne olyan szereplők motivációt, vagy éppen belső harcait is: erre ugye ilyen mélységben a VM kötetekben egyszerűen nincs hely. 

Mutatom a szuper borítót, a megjelenést pedig alig várom!


Nektek hogy tetszik a borító?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.