Viszlát, Február! Helló, Március!

Sziasztok!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én összesítésem.




Egész sokat volt időm olvasni a hónapban, méghozzá elég sok műfajban is. Jól esett ez a változatosság, valószínű igyekszem majd figyelni erre a jövőben is.
A NIOK témáját is tudtam teljesíteni hó végén, magyart is olvastam, ifjúságit is... jó hónap volt, na.



Mutatom statisztikailag:

Legtöbb oldalszámú könyv:
Az egyetlen négyszáz oldalnál több könyvem a hónapban Ella Maise: Akarlak, Adam Connor című regénye volt, a maga 420 oldalával. Annak ellenére, hogy relatíve hosszú könyv, nagyon olvastatta magát, így gyorsan haladtam.

Legkevesebb oldalszámú könyv:
A maga 246 oldalával Daniel Glattauer: A hetedik volt a legrövidebb olvasmányom Csupán tíz oldallal rövidebb, mint a Cowell könyve. Ha lenne havi legnagyobb csalódás pont, ez a könyv kapná meg.

Leghosszabb ideig olvastam:
Az, hogy az olvasási időm 2019. február 7., 18:08 → 2019. február 12., 10:45, nem lep meg. Bessenyei Gábor: Az első csók és egyéb démonok című könyvével én is éreztem, hogy lassabban haladok. Nem feltétlenül azért, mert rossz volt, de este inkább már nem olvastam.

Legrövidebb ideig olvastam:
Ide két könyv is esélyes volt, nem emlékeztem, melyiket olvastam rövidebb ideig. Szerencse, hogy vezetem az olvasásokat, ugyanis 2019. február 23., 21:17 → 2019. február 24., 15:43 tartó olvasás Cressida Cowell: Így neveld a sárkányodat című regénye volt, nem az, amire én elsőként gondoltam.

Legjobbra értékelt könyv:
Brittainy C. Cherry: Gravitáció című regénye  kapta meg tőlem a 4,5*-ot a hónapban Nem éreztem úgy, hogy felülmúlja a Lebegést, ezért nem max csillag.  Különleges élményt nyújtott, örülök, hogy elolvastam és itt van a polcomon, hogy bármikor újra elővehessem.

Legrosszabbra értékelt könyv:
Sajnos ide ismét Cressida Cowell: Így neveld a sárkányodat című könyvét mondanám. 3*-ot adtam rá, sajnos nekem csalódás volt. Ha nem látom a mesét, lehet, jobban tetszik, de így... a két alkotás ég és föld.

BLOGRA KIKERÜLT ÉRTÉKELÉSEK:
  1. Roald Dahl: A barátságos óriás
  2. Ella Maise: Akarlak, Adam Connor
  3. Brittainy C. Cherry: Gravitáció
  4. 3 mese rapidértékelése

***


Végre, végre március van.  Remélhetőleg ezt észben tartja az időjárás is, és többet fog sütni a nap, melegebb lesz, illetve nem kapunk hirtelen havat a nyakunkba.
A februárban ügyesen sikerült teljesítenem a #mindennapraegyhaiku "kihívást" Instagramon, remélem márciusban is megmarad a lelkesedésem.
Ma este megyek megnézni az Így neveld a sárkányodat 3-at, az első két részt épp múlt héten néztem újra nosztalgiázás céljából. Remélem nem fogok a befejező részben sem csalódni.
Akkor 8-án utazok Pestre egy hétvége erejéig, lehet akkor megnézzük az Alelnököt is Ashley-vel, majd kiderül, mit hoz a jövő.
Valamint előszületésnapi ajándékként kaptam jegyet a Pál utcai fiúk március 22-i előadására, szóval a március kissé ingázós lesz.

Ismét jelentkeztem Niitaa Nagy Tavaszi Olvasmánylista kihívására is, elég szép listát állítottam hozzá össze.
Akkor ott van még a Habos Kakaó Olvasóklub is, aminek a márciusi témája egy könyv, amiből népszerű filmet/rajzfilmet készítettek. Már meg is van, hogy ehhez mit fogok olvasni majd.

Lássuk akkor, mit tervezek olvasni márciusban:
~ Ron Hall – Denver Moore – Lynn Vincent: Ugyanúgy más, mint én 
Miért? Véletlenül jött szembe velem a filmadaptáció előzetese, de meghozta a kedvemet a könyvhöz. Mégis február eleje óta itt van olvasatlanul, szóval most már épp ideje nekiállni.
~ Eleanor H. Porter: Az élet játéka 
Miért? HKB márciusi témája is a megfilmesített könyvek, a NIOK 2017 márciusi témája szintén. Meg egyébként is ideje lenne újraolvasni. Több legyet, egy csapásra.
~ Benyák Zoltán: A nagy illuzió
Miért? Egyrészt, mert már többen ajánlották, másrészt, mert így márciusban se marad ki a magyar szerzőtől olvasás.



Ti mit terveztek a hónapra? 
Mentek valahova? 
Van könyv, amit mindenképp olvasnátok?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.