Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én összesítésem.
Elég nyúlfarknyira sikerült ez a hónap, már ami az olvasásokat illeti, és erre most jövök rá, hogy elkezdtem írni a bejegyzést. No, nem baj, azért az a néhány olvasmány is több, mintha semmi időm nem lett volna olvasni.
Legtöbb oldalszámú könyv:
A maga 448 oldalával Kristen Ciccarelli: Az utolsó namsara című könyve zsebelte be ezt a címet. Hamarosan egyébként érkezik a folytatása, én már nagyon várom.
Legkevesebb oldalszámú könyv:
Úgy látszik, tudat alatt (fene, tudatosan) beiktatok minden hónapra egy rövidke olvasmányt. Októberben Tanya Goodin: OFF című, 112 oldalas könyvére esett a választásom.
Leghosszabb ideig olvastam:
Kristen Ciccarelli: Az utolsó namsara című könyvének olvasása elhúzódott, pedig eskü, nem így terveztem, mégis sikerült 2020. október 4., 10:53 → 2020. október 10., 09:30 közötti időben olvasni
Kristen Ciccarelli: Az utolsó namsara című könyvének olvasása elhúzódott, pedig eskü, nem így terveztem, mégis sikerült 2020. október 4., 10:53 → 2020. október 10., 09:30 közötti időben olvasni
Legrövidebb ideig olvastam:
Mivel Tanya Goodin: OFF-jában igazából több a kép, mint a szöveg, nem lep meg, hogy az elolvasása csupán 2020. október 1., 17:54 → 2020. október 1., 18:37 között tartott.
Mivel Tanya Goodin: OFF-jában igazából több a kép, mint a szöveg, nem lep meg, hogy az elolvasása csupán 2020. október 1., 17:54 → 2020. október 1., 18:37 között tartott.
Legjobbra értékelt könyv:
Igazából Marie Lu: Született tehetség című könyvére adtam 4,5*-ot anno, és ez most, újraolvasáskor se ment feljebb, ettől függetlenül ez a havi legmagasabb csillagozásom.
Igazából Marie Lu: Született tehetség című könyvére adtam 4,5*-ot anno, és ez most, újraolvasáskor se ment feljebb, ettől függetlenül ez a havi legmagasabb csillagozásom.
Legrosszabbra értékelt könyv:
Peter Mayle: Kutyaélet című könyve az újra kiadás miatt keltette fel az érdeklődésemet, így elolvastam. Nem volt rossz, de azért annyira nem is ájultam el tőle, 3*-ot adtam rá.
BLOGRA KIKERÜLT ÉRTÉKELÉSEK
***
Helló November, helló Olvasóim!
Igazából irtó fura, hogy már november van. Hová tűnt a többi hónap? Jelenleg itthon fekszem betegen, úgyhogy eléggé el vagyok most kedvetlenedve.
A hónapban lesz blogszületésnap, önkéntességgel kapcsolatos évforduló, a próbaidőmnek is lassan vége, úgyhogy eseményből nem lesz hiány.
Azért néhány olvasnivaló tervet is összeírtam magamnak:
~ Marie Lu: Bajnok
~ Szondy Máté – Szabó-Bartha Anett: Démonaink
~ Héctor García Kirai – Francesc Miralles: Ikigai – A hosszú élet japán titka
~ Jill Santopolo: A fény, amit elvesztettünk
~ Kylie Scott: Taktus
Értékelés a Bajnokról és a Taktusról tuti érkezni fog, a többi képlékeny, azért a heti egy értékelést igyekszem majd hozni.
Ti mit terveztek a hónapra?
*Hikari
Szia Hikari! :)
VálaszTörlésÉn egy jó ideje már olvasom a Most és mindörökké című könyvet James Jonestól(remélem befejezem lassan) :) Aztán itt van még egy LLL regény amit kölcsönbe kaptam a páromtól, és hát itt sorakoznak még Borsa Brown könyvei is. Ezeket tervezem mostanában olvasni, most ők lesznek a sorosok. Jobbulást neked! Puszi ;)
Szia Kata! Még egyik szerzőtől sem olvastam, így nyilatkozni nem tudok, de jó olvasást kívánok mindegyikhez. :)
VálaszTörlés*Hikari