Username BOOK TAG

Szép jó reggelt!
Belekezdtem a Bloggerképző 30 napos posztkihívásába, de lázadó természetem van, nem valószínű, hogy meg fogom most csinálni az összes pontot, csak azokat, amiket tudok úgy alakítani, hogy illeszkedjen a többi bejegyzésemhez.
Így van ez a harmadik nappal is, ami A blogom nevének jelentése. Egy témába vágó BOOK TAG csücsül már évek óta a vázlatok között, szóval most elkészítem.




A blogom neve:
Írásaim tárháza

A név jelentése:
Olyan nevet szerettem volna, ami tükrözi, hogy mégis milyen tartalmak vannak az oldalon, azonban elég mozgásteret hagy nekem is a posztokat illetően. Ezért alakult úgy, hogy nem csak saját novellák és versek olvashatók a blogon (ahogy eredetileg terveztem), hanem ugyanúgy „írásomnak” tekintek például egy cikket vagy egy értékelést is.

A név betűinek száma:
14

14. könyv a polcomon: (mivel több polcom van, ezért a hozzám legközelebb lévőt néztem meg most)
Francesca Zappia: Csak kitaláltalak?

Olvastam?
Igen, és 2017 regénye címet is megkapta tőlem. A teljes értékelésért KATT      

Rakd össze a blogod nevét könyvek kezdőbetűiből.
Ügyes voltam, kettő (betű) kivételével mindhez tudtam olyan könyvet találni amit olvastam, illetve értékeltem is blogon.

Í - Ikigai (Bettina Lemke)
R - Rule (Jay Crownover)
Á - Állj mellém (Berényi Szilvia)
S - Sisu (Joanna Nylund)
A - Arctalan szerelem (Amy Harmon)
I - Ismert ismeretlen (J. K. Smith)
M - Modern boszorkány (Debora Geary)

T - Te… voltál (Charles Benoit)
Á - Áldott az a bölcső (Cselenyák Imre)
R - Rókatündér (Eszes Rita)
H - Halhatatlan (Alma Katsu)
Á - Álmok nyomában (Jojo Moyes)
Z - Zápor utca (Csendes Nóra)
A - Angyali esély (Alex Gutteridge)


Forrásmegjelöléssel bárki viheti.
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.