Viszlát Július! Helló Augusztus!

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én összesítésem.

Júliusban ismételten bevállaltam egy campet (erről később mesélek), és ez egyébként jól is jött, mert így legalább egyensúlyban tudtam tartani az olvasást és az írást, egyik se lett túl sok. Nyaraltam is, szóval lehet emiatt olvastam nagyon sokat. Mutatom képen, aztán hozom a statisztikát.



Legtöbb oldalszámú könyv:
Beth O'Leary: Az ágybérlő című könyve 456 oldal, így csak egy kicsivel ugyan, de ő lett a havi leghosszabb olvasmányom.

Legkevesebb oldalszámú könyv:
Sütő Fanni novelláskötete, amelyet néhány vers tesz még színesebbé és érdekesebbé, csupán 60 oldal, így a havi legrövidebb olvasmányom lett.

Leghosszabb ideig olvastam:
Eszes Rita Illangók című könyve volt a leghosszabb olvasási időm a hónapban 
2020. július 2., 18:46 → 2020. július 9., 20:24 között elhúzódott. Sokszor tettem félre, az elején nehezen is haladtam vele, úgyhogy annyira nem lep meg, hogy hosszan tartott.
Legrövidebb ideig olvastam:
Örök hála, hogy Ernest Hemingway Az öreg halász és a tenger című könyvből lett hangoskönyv, így az "olvasás" csupán 
2020. július 26., 14:39 → 2020. július 26., 15:36 között tartott.

Legjobbra értékelt könyv:

Mártonffy Zsuzsa: Akiknek két anyja van című könyve a hónap utolsó olvasmánya volt nálam, de már olvasás közben megadtam neki az 5*-ot és jelöltem kedvencnek. Imádtam.


Legrosszabbra értékelt könyv:
Beth O'Leary: Az Ágybérlő című könyvére kemény 2*-ot adtam. Számomra nem is érdemel többet, kár érte.

BLOGRA KIKERÜLT ÉRTÉKELÉSEK
Beth O'Leary: Az ágybérlő
Eszes Rita: Illangók + Perkák
Garth Stein: Enzo
Whitney G: Barátod: Carter
Julie Buxbaum: Hogy folytassam?
Mártonffy Zsuzsa: Akiknek két anyja van




Helló Augusztus, helló Olvasóim!

Meglepő, hogy így elment az idő, hogy már a nyár utolsó hónapjába léptünk. Igazából azért is döbbenet, mert túlzott változások nem igazán történnek hónapról-hónapra, szóval nem is nagyon érzékelem, hogy ennyire telik az idő.
Az augusztusom alapból is kissé semmilyenre tervezem, nincsenek túl nagy terveim semmilyen értelemben, sőt, nagyon hasonlóra tervezem, mint a júliust: egy kis munka, egy kis olvasás, egy kis írás.

Olvasás szempontjából elég fix listám van, és ettől nem igazán szeretnék eltérni. Meglátjuk, hogy alakul.
Hiro Arikawaw: Az utazó macska krónikája
AniTigernél láttam, és azonnal megfogott az értékelése, illetve a tény, hogy van belőle film. Ráadásul rövidke is.

On Sai: Artúr
Átcsúszott júliusról, úgyhogy mindenképp el fogom olvasni a hónapban.

Jay McLean: Lebegés
Szintén átcsúszott júliusról.

Nektek hogy telt a július?
Mit terveztek augusztusra?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.