Avatar: Az utolsó léghajlító BOOK TAG


Régen volt BOOK TAG, mostanában a blog érezhetően háttérbe szorult az életemben és a mindennapjaimban. Ezt viszont teljesen véletlenül láttam meg az egyik blogos csoportban, úgyhogy én is kitöltöttem. 

Főleg, mert mostanában valóban ez a sorozat a kikapcsolódásom, úgyhogy még aktuális is. Fogadjátok szeretettel.



Katara és Sokka - a legjobb könyves testvérkapcsolat

Ebben a könyvben emlékeim szerint négyen testvérek, mégis Huntley Fitzpatrick: Életem a szomszédban című könyve ugrott be elsőre. A Garrett família minden tagját nagyon kedveltem.

 

Yue - a kedvenc nem beteljesült könyves kapcsolatod

Most ide nem jut eszembe semmi, de ha bárkinek van ötlete, írja meg nekem kommentben.

 

Véridomítás - egy könyv felkavaró tartalommal

 Gondolkodtam, hogy az első vagy a második részt válasszam ide, de aztán rájöttem, hogy Jessica Koch mindkettőt zseniálisan írta meg, a Közel a szakadékhoz mégis nagyobbat üt. Nagyon felzaklat, és feldühít a mai napig, ha eszembe jut a történet. Mert egyszerűen kiakaszt, hogy ilyesmi megtörténhetett.


Toph - egy szereplő, akinek az ereje meglepett (vagy téged, vagy a könyv szereplőit)

Mind a könyvszereplőket, mind engem meglepett Anne Bishop: Vörös betűkkel című történetében Maggie ereje. Korábban még csak nem is olvastam ilyesmiről, úgyhogy nekem kifejezetten meglepő volt.


Ba Sing Se meséi - egy novellás-, vagy verseskötet

 Ide beírtam az első könyvet, ami eszembe jutott, ez pedig On Sai Esővágy című kötete. Amúgy hangulatában még hasonlít is ehhez az Aang epizódhoz: olykor nevetős, máskor elgondolkodtatós, különleges kötet.


Kioshi harcosok - a kedvenc harcos könyvszereplőd

Az ilyen kitöltésekkor ha lehet, első megérzésre hallgatok és ehhez Jay Kristoff Testvérgyilkos című regénye jutott eszembe azonnal. Yukiko pont ugyanolyan rettenhetetlen, félelmet nem ismerő harcoslány, mint Kioshi harcosai.


Zuko - egy negatív karakter, aki a történet végére a jó oldalra állt

A molyon egy komplett polcom van azokkal a könyvekkel, ahol a rossz fiú jó útra tér, én magam is kifejezetten szeretek ilyen történeteket olvasni. Alex Fuentest a Tökéletes kémia férfi főszereplője pedig határozottan ugyanakkora kedvencem, mint a sorozatbeli Zuko herceg.

 

Iroh - a legbölcsebb szereplő

Anne-Dauphine Julliand:Két kis lábnyom a homokban című könyvet tudnám ide írni. Az egész családban annyi lelkierő van, és olyan igazi bölcs, öreg lélek a nagyobb gyermekük is. Itt hagyok egy idézetet Gaspard-tól. Mi ez, ha nem bölcsesség?

"– Anya, nagyon nehéz nekem Thaïsszal. Nem azért, mert ő a testvérem, hanem azért, mert beteg. A barátaimnak olyan jó, mert az ő testvéreik egészségesek. Nekem viszont mindig figyelnem kell a kishúgomra játék közben. Ez nekem túl sok. Nem vagyok az apukája, sem az anyukája. Nem vagyok még felnőtt. Csak egy gyerek. A gyerekeknek nem az a dolguk, hogy más gyerekekre vigyázzanak. Az a felnőttek dolga.

– Anya, tudom, mit csináljunk! Amikor Thaïsszal fogok játszani, és történik valami, kiabálni fogok neked: „Baj van!” És akkor te idejössz megnézni, mi történt. Te majd segítesz Thaïsnak. Így nekem csak az lesz a dolgom, hogy játsszak vele. Tudod, anya, én nagyon szeretek játszani a kishúgommal. Akkor is, ha beteg. Mert teljes szívemből szeretem."

 

Azula - a legjobb bukás-történet

Talán sablonos vagyok, hogy egy bukás ponthoz egy bukott angyalos könyvet írok, Becca Fitzpatrick:Csitt csitt személyében, de ez van. Az egész sorozatot nagyon szeretem, (Azulát mondjuk kevésbé), úgyhogy mindenképp itt a helye.


Appa - a kedvenc fiktív állatkád/házi kedvenced

Nem nagyon olvasok fiktív állatos könyvet, így ezen agyalnom kellett. Aztán rájöttem, hogy a Liz Flanagan Sárkánylány című könyve nagyon cuki sárkányokról szól, ez pedig azt hiszem, tökéletesen jó ide.

 

Aang - a valaha volt legcukibb karakter

 Lehet, hogy nem feltétlenül nevezné őt a legtöbb ember cukinak, sőt tuti van, aki szerint egyenesen idegesítő, de az Igazmondó Glimpi Matt Haig sorozatából számomra akkor is, nagyon édes.


Avatar-állapot - egy makacs karakter, vagy valaki, aki küszködik az elengedéssel

Ide találtam meg legkönnyebben a könyvet, hiszen nemrég olvastam Benina: Káosz és Fegyelem című könyvében határozottan küszködik az elengedéssel: legyen szó emberről, vagy éppen a bosszúról.



Forrásmegjelöléssel bárki számára szabadon vihető.
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.